Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Boxer Nyheter!!!

  1. #1

    Boxer Nyheter!!!

    Olika Nyheter:

    1. Ny mjukvara till Sagem IDT 632 (2004-01-30) Nu finns ny mjukvara i luften som kan laddas ner. gör en kanalsökning!

    2.Svart i rutan på Eurosport? (2004-01-30) Har du fått svart i rutan på Eurosport? Då är det dags att göra en kanalsökning!

    3. OBS OBS OBS , Vecka 7 börjar vi skicka ut nya programkort
    (2004-01-30) Bytet av kort beror på på att vi har investerat i ett driftsäkrare krypterings-system som ger oss större möjligheter att stänga ute piratkunder. SLUTET PÅ PIRATKORT !!!!!

  2. #2
    Detta betyder naturligtvis att jag har köpt mitt autouppdaterande kort nu helt i onödan och boxen? Fyfan sicken nit. Nu måste jag se till att avbeställa den onödiga boxen..

  3. #3

    men.

    SVT 1,2,24,Extra,Barnkanalen, TV4 , TV3 , ZTV & TV8 E ju gratis och det är ju ganska bra kanaler!

  4. #4
    Nej, vill inte ha en enda av dem. Men kommer det gamla systemet köras parallelt med det nya ett par år framöver som vissa påstår? Det är femman,canal+,mtv jag främst är ute efter.

  5. #5
    Finns väl ingen andledning att köra parallellt mer än under tiden man skickar ut nya kort?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  6. #6
    Jo jag tror så jag med. Men enligt en person jag skulle köpa autouppdaterande kort av så kommer de köra paralellt ett bra tag framöver. Jag skiter nog i hela skiten. Han kan få ersättning för allt slit och snack med mig per e-mail men jag kan inte betala massa pengar för saker som snart inte kommer funka. Mycket med tanke på att jag är i enormt behov av pengar till annat.

  7. #7

    nix

    Det är VIASAT som fortsätter viaccess ett år framöver samtidigt som döm kör NDS Videouard!

  8. #8
    Okej. Då har han förmodligen fått fel information som han sagt till mig. Tråkigt men sant.

  9. #9

    Re: men.

    Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    SVT 1,2,24,Extra,Barnkanalen, TV4 , TV3 , ZTV & TV8 E ju gratis och det är ju ganska bra kanaler!
    Ok för SVT men vad menar du att TV4,TV3mm är gratis?

  10. #10

    .

    Alla kanalerna som jag skrev ovan sänds GRATIS (okodade)

Liknande ämnen

  1. NYHETER om VIASAT
    Av dog i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-08-25, 18:23
  2. Dåliga nyheter
    Av alexa i forum Viasat
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 07:26
  3. Piratkort på Tv4 Nyheter ca. kl 18,50....
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 17:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss