Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Ippv ?

  1. #1

    Ippv ?

    Mit au kort har fungrat länge både med viasatguld å ticket kanelerna utan några problem alls.. förutom för några dagar sedan så började det komma upp meddelanden på ticket om att jag lär skafa IPPV eller nått liknande minns itne och farsan sa någe liknande på disneychannel.. nu har jag lagt in de nya koderna för ticket å då funkar det bara bra men jag vill juh ha det som förut att de uppdaterar sej själv dvs ticket å.. kan det vara något nytt dom börjat/ändrat med ny när dom snart ska gå över till viasat2 eller vad det nu heter..

  2. #2
    ingen som kan svara elelr??

  3. #3
    Vad är det du vill veta?

    Du har väl en Mk som inte uppdaterar ticket längre. Skaffa ny eller kör på remote
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Re: Ippv ?

    Citat Ursprungligen postat av IceBird
    Mit au kort har fungrat länge både med viasatguld å ticket kanelerna utan några problem alls.. förutom för några dagar sedan så började det komma upp meddelanden på ticket om att jag lär skafa IPPV eller nått liknande minns itne och farsan sa någe liknande på disneychannel.. nu har jag lagt in de nya koderna för ticket å då funkar det bara bra men jag vill juh ha det som förut att de uppdaterar sej själv dvs ticket å.. kan det vara något nytt dom börjat/ändrat med ny när dom snart ska gå över till viasat2 eller vad det nu heter..
    Mitt råd till dig är att skapa en ny provider fil från ditt kort och knappa in lite nya koder i den sen skapar nya filer från den...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    jo jag har redan gjort allt det där hehe :P

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Om du har en Nokia mottagare och du ser en liten runt cirkel som snurrar i höger eller vänster hörn när du går in på någon ticket kanal trycker du bara på EXIT knappen på din fjärr kontroll så försvinner den och du slipper se en dryg "beställa film" skärm...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Nje har ingen tokia har en thompson.. å jag har skaffat nya ppua filer å sånt.. så nu fixar sej allt automatiskt igen

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det var ju bra att det löste sig då
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss