Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ändra i org kortet

  1. #1

    Ändra i org kortet

    Laddade ner några filer nys som det var ett script som skulle ändra om i cd orginal kortet.. vågar man göra detta och hur kan man tex lägga in den nya nyckeln sen efterhand när den uppdateras å sånt.. ??

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att lägga in den nya nyckeln har du ingen nytta av... Det scriptet gör är att det förlänger abonnemangs tiden till satt datum...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Men låt oss säga att jag skulle vilja ändra lite saker på mitt conax orginal kort finns det något program som kan läsa av dessa kort och finns det någon editor eller nått.. eller lär man använda sej av script å grejsa

  4. #4
    okaj me hur tar man reda på ENDDATE som finns med i scriptet det dyker bara upp två fel i slutet av scriptet gisar på at det har med datum inställningenatt göra-..

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att det är datumet det är fel på betvivlar jag... Jag tror mer att scripet du fått tag på inte är orginal scriptet och är editerad av någon annan som kukat till det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. ändra inspelningskvalité i DM 600
    Av itanavarig i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 21:14
  2. ändra attribut
    Av Hiren i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 07:43
  3. Ändra skins
    Av Orko i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 09:42
  4. ändra boxensid?
    Av teebees i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-27, 15:34
  5. [LÖST] ändra koder
    Av Zeth i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-15, 15:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss