Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: vad gör jag för fel?

  1. #1

    vad gör jag för fel?

    Jag har en mp3.5usb inköpt för en vecka sedan från ad, laddade ner multiprog 1.40b och titanium card proger 1.9.0, jag har läst i forum över allt men kan inte få det att fungera. jag kan inte radera kortet, det hänger upp sig på "sending trapcode". så jag lämnade kortet till en vän som uppdaterade det till os 1.04 och stopade det i min läsare. Nu står det unsupported titanium os found fast det funkade helt korekt hos min vän.
    Jag har programeraren i phoenix 3.58mhz och har ändrat så att usb är com port 2. Vad kan jag mer göra? Är i desperat behov av hjälp!
    Tacksam för alla svar.
    /Crall :-(

  2. #2
    finns inga filer till titanium ännu,,,,
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  3. #3
    prova med att tryca på phoenix i mp set efter power on

    piratolle

  4. #4
    ja det är ju det jag gör! men det funkar inte ändå!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    finns inga filer till titanium ännu,,,,
    Jag vet men jag kan ju inte änns uppdatera os:en! det är ju mitt första problem!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av crall_b
    ja det är ju det jag gör! men det funkar inte ändå!
    lyser dioden konstant rött då?
    VU+

  7. #7
    Har du Firmware 4.1?
    Har du installerat usb drivisarna?

    På en vanlig serieport så kan det hjälpa med att ta bort FIFO buffringen i enhethanteraren, går det på en virtuell också?

    Vet att TJ kommer med en ny version snart, så då kanske det fungerar bättre
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Japp dioden lyser rött och fint.

    Japp har 4.1 och har installerat drivisarna efter ad manual.
    fifo buffringen är avbocka oxå.

    får väl skicka tillbaka mp3.5usb och be dom skicka en seriell, dom verkar iallafall funka.

  9. #9
    Jag vet dom som haft samma problem med den seriella, det verkar vara hårdvaru strul på PC:n man använder

    Har du möjlighet så testa på en annan burk
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    nä har inte gjort det ännu, får väl göra det.
    Läste att usb:n kan komma i konflikt med andra hårdvaror i datorn vet nån hur man felsöker på det?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss