Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Behöver lite tips...

  1. #1
    Musen
    Gäst

    Behöver lite tips...

    Har funderat på att köpa en 1st M-II Brännare + 2st M-II för 995:-

    Det står så här om brännare..

    "En S/mouse Phoenix brännare som fungerar på M-II kortet, samt många andra funktioner. Skifta mellan 3,58 och 6,0 Mzh via en jumper. Kan ej bränna silverkort.(Art, nr:B007)
    Den nya universal Smartcard för avancerade låskrets.(ISO7816) 50 Mhz 512/512 64k/64k) Fungerar ENDAST på dessa brännare:MultiPro (våran)M-II Brännare
    Auto S-mouse/Phoenix ISO 7816(Art, nr:K190)"

    Är det rätt brännare för att kunna bränna c*n*al dig kort..

    Kan läsa mer om brännare här..

    h**p://%20www.satellitproffsen.com/default.asp?id=10701&ucat_nr=103&div=107&divshow=1

    :wink: :wink:

  2. #2
    1) Köp en MP3.5 från AD-teknik. Den seriella modellen säljs just nu till nedsatt pris.
    2) Skaffa ett Titaniumkort. Kan användas till så mycket mer än bara CD.

  3. #3

    Behöver lite tips

    Hej! Köp du en s-mouse/phonenix från DK jag använder den och den är 100% lätt att använda OBS om du ser på forumet så är det en skog av problem med andra varianter den är kanon för titanium samt M-ll. c-c

  4. #4
    Hej Sarik!
    Som ny medlem har jag ett litet h-e att försöka begripa alltihopa. Jag har läst massor, men det tar lite tid innan man får struktur på alltihopa. Jag kör med Nokia 9802S, och jag har ett kort på CD som jag fått tag i från ....Nu funkar det inte i alla fall. Från samma ställe köpte jag en Phoenix Smartmouse som jag inte har fattat ett skit hur jag skall använda. Tills du säger att man kan i stor sett köra vilka kort som helst i den. Då är det väl bara att skicka efter ett Titanium kort från DK då? Va kul!
    Mvh Ramula
    9802S

  5. #5
    Køb USB Infinity. det vil du ikke fortryde. Den er så let at bruge at selv et lille barn kunne bruge den

  6. #6
    Hej And!

    Jomen,, jag har ju redan en Phoenix Smartmouse. Jag kan väl börja med att träna på den. Sen får det bli en USB Infinity. Det låter bra att du säjer att den är let at bruge. Det passar mej.
    Mvh Ramula
    9802S

Liknande ämnen

  1. TV tips, lite kanaler som är FTA
    Av tony_soprano i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 15:15
  2. Lite tips på DVB-S kort?
    Av electrified i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 15:48
  3. Behöver lite tips..
    Av keysersöze i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-08, 16:21
  4. ett lite tips
    Av kortmann i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-03, 21:13
  5. [LÖST] behöver lite hjälp o tips ang samsungen
    Av Monika_1971 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-19, 23:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss