Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: season interface

  1. #1

    season interface

    Hej! jag har en fråga kan man använda ett interface utan ström till tex humax 5350 vaci och nokia 9902s kanske storfors eller T-bird kan ämnet. :?:

  2. #2
    Är inte så mycket "expert" på det här området, men jag kan ju försöka berätta det jag vet.

    Det är stor skillnad på fabrikaten, jag har själv ett utan ström som gått i alla boxar som jag testat, men det kostade dubbelt så mycket när jag köpte det, andra som köpt billiga har haft jätteproblem.

    Själv hatar jag adaptrar därav mitt val, men dom som har extern ström brukar nog generellt ha färre problem än dom utan.

    Kan inte säga nått om dina boxar för jag har aldrig testat dom
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    seacon interface

    Hej ! Tack för att du svarade T-bird, interfacet är köpt på dk pris ca 400:- själv har jag ett som går på ström och funkar kanon med det vore skoj om man fick det andre att funka åxså.

Liknande ämnen

  1. Season Interface?
    Av chrilleman i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 18:46
  2. Season interface
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-01, 18:37
  3. Season interface vs MII?
    Av snill-elg i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 10:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss