Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: om man tittar framåt

  1. #1

    om man tittar framåt

    nu när det nya systemet kommer, och dom börjar byta ut korten v7 och efter v7 så dröjer det väl inte många dagar innan dom släcker ner det gamla.
    vad vet man om det nya systemet i dags läget,
    är det nya systemet knäck ?
    finns det några filer till det nya systemet och vilka kort kan man köra med ?
    vad jag vet eller rättare sagt läst här på forumet är att det inte finns så mycket info om vad som kommer. så ända sättet är väl att börja abonnera på hela utbudet ett bra tag fram över och invänta alla snillen lyckas knäcka systemet.

    så lycka till alla snillen som kan detta

  2. #2
    look2
    Gäst
    Är också nyfiken på hur det kommer att se ut. Om det finns nån möjlighet att progga kort själv osv...

  3. #3
    verkar inte vara så stor aktivitet på utskicken ifrån boxer så det kanske är ett skägg skott
    len trut fina ord å en stor påk bakom ryggen.

  4. #4
    Men det är väl inte vecka sju än??
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #5
    Jag tror att när boxer har skickat ut alla kort och det gamla systemet är nedsläckt så kommer någon att knäcka det ganska snart.

  6. #6
    ComhitDala
    Gäst
    Vad baserar du det på?

  7. #7
    Medlem Bozzes avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    93
    Tackad
    4 gånger
    Hej!
    Jag kommer ihåg när ComHem bytte ut sina kort så skickade dom ut ca:20 000st/v och om man tittar på Boxer med ca 200 000st kunder så borde det ta ett tag hoppas jag ;-)
    mvh
    Bozze

Liknande ämnen

  1. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 19:45
  2. någon som tittar på spanska d+ paketet
    Av rembrant i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-17, 09:51
  3. Dags att tänka framåt!
    Av Stiffe i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-18, 12:35
  4. tittar kriget
    Av ingedamp i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 08:18
  5. ComHem på väg framåt...
    Av Eldkvarn i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-02, 19:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss