Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Boxer+Danmark

  1. #1

    Boxer+Danmark

    Bor i Malmö och fick tidigare in 4 st danska kanaler via Boxer. Nu får jag inte längre in några danska kanaler. Någon som har någon erfarenhet...?

    Jag får däremot in alla andra som vanligt...

  2. #2
    flytta dit så har du garanterat fler än 4 st 8)

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av matuhl
    flytta dit så har du garanterat fler än 4 st 8)
    BRA SVAR!! tss....

    jag har också fått in dom ibland..dom kommer och går..

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av matuhl
    flytta dit så har du garanterat fler än 4 st 8)
    Va de roligt ???????

  5. #5
    drflinga
    Gäst
    jag kan ge svar på varför du inte får in de danska kanalerna. det är pga filtret som gör att du kan se danska kanalerna som stör ut de kanaler med högre frekvens. Så om du vill ha danska kanaler behövs ett filter som skiljer mellan tv4 och de danska kanalerna. jag har två antenner och 2 tv apparater bredvid varandra för annars går det inte.

  6. #6
    Köpenhamnssändaren brann förra julen dom har haft problem med utsändningarna sen dess ,kör med reducerad styrka :cry:

  7. #7
    drflinga
    Gäst
    Men det med filtret gällker fortfarande för mig som bor i Höllviken (3mil söder om malmö). jag kan inte få alla kanalerna dirket och samtidigt få in de danska pga filtret mellan tv4 och danmarks kanalerna. men det andra var en nyhet för mig.

  8. #8
    Bara av ren nyfikenhet :P
    Kör dom också viaccess eller är det okodat?
    Jag har aldrig sett nått om danskt markbundet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    drflinga
    Gäst
    nej utan de danska kanalerna anlogt funkar inte tillsammans med de digitala inkopplat på samma antenn för mig. De har nog något men de tär dumt att man inte försökt få samma system som vi i sverige men det kanske de redan har? Open tv?

  10. #10
    Det va den digitala Köpenhamnssändaren som dom hade problem med,dom sänder okodat ,bruka sända DR1 DR2 Zulu TV2 ,sändarna norr över o Jylland funkar :P

Liknande ämnen

  1. boxer i danmark
    Av stiss i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-29, 20:41
  2. Boxer i Danmark?
    Av Garbo i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-03-29, 11:01
  3. Boxer i danmark
    Av sarajevo i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-01, 06:45
  4. TV 2 Danmark
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 09:37
  5. [LÖST] viasat danmark!!!!!!!!!!!!!
    Av matte62 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-19, 22:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss