Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Nokia 9310s/nollställan av maskin!!

  1. #1

    Nokia 9310s/nollställan av maskin!!

    Tjenare!!!

    Jag undrar om någon vet hur man låser upp föräldra koden på denna maskin... Har fått den i arv av min avlidne far och han hade ändrat denna kod... Tyvärr hittar jag ingen kod som funkar o jag har provat alla hans uppgifter o tänkta koden han skulle kunna ha använt...

    Tackar på förhand om någon vänlig själ har denna kunskap...

  2. #2
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Tack för tipset men det hjälpte inte mycket!!

    Har inte orginalkort!!!

    Menas det då att det skulle ha kommit med pinkod i kortet som jag bränt!!!

    Finns det inte nått annat sått att reseta hela maskinen till fabriksinställningar?

  4. #4
    Vad är ditt problem egentligen?

    Mig veterligen så finnas det inga p-kort som hanterar föräldrakoder det är sånt skit som orginal sysslar med
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Kan inte göra en ny kanalsökning utan att pin/föräldrakoden dyker upp!!

  6. #6
    Orginalkoden är 1 2 3 4, den kanske du redan testat :wink:

    Om inte den fungerar så, får vi hoppas på att det kommer någon som kan det här bättre än jag
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    jepp provat den Men tack för din hjälp ändå!!!

  8. #8
    gör som jag.....låna ett orginalkort av din kompis nytt eller gammalt......använd det kortet när du gör kanalsökningen...sen är det bara att köra med titaniumet....förstår du?
    Jag provade med titaniumkortet o slängde in pinnen, men det funkade inte med 1 2 3 4...men det var den koden när jag körde med originalkortet!!

    Prova ska du se!


    Hoppas det löser sig!! :lol: :? :?

Liknande ämnen

  1. Nokia 9310s
    Av Nisse100 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-07, 16:19
  2. titanium på nokia 9310s
    Av matsan i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-05-12, 14:47
  3. Nokia 9310s
    Av Nisse100 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-20, 14:37
  4. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-08-04, 16:34
  5. Nokia 9310s M2 Card
    Av lynott i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 14:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss