Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: uppdatering

  1. #1

    uppdatering

    kan man uppdatera ett aktivt orginalkort med grundutbud med cnx tool utan att det blir problem

  2. #2
    Jupp går utmärkt, gjorde själv det idag!!!
    Förutsatt att det är gamla kortet, INTE det med www adressen på baksidan!

  3. #3
    kortet jag håller på med nu har nr 011 3013 xxxx-x och är ett aktivt kort med grundutbud, jag får bara felmedelande när jag kör uppdatering, jag har tidigare uppdaterat ett dött kort med nr 011 35xx med min cnx tool, jag funderar om man måste ta hem nya ocx filer för varje kort man uppdaterar, vad jag förstår ska man kunna uppdatera även 011 3013 serien

  4. #4
    piratkort
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av triax
    kortet jag håller på med nu har nr 011 3013 xxxx-x och är ett aktivt kort med grundutbud, jag får bara felmedelande när jag kör uppdatering, jag har tidigare uppdaterat ett dött kort med nr 011 35xx med min cnx tool, jag funderar om man måste ta hem nya ocx filer för varje kort man uppdaterar, vad jag förstår ska man kunna uppdatera även 011 3013 serien
    Fick du ett kort med nr 011 35xx att funka? Det har inte funkat för mig. Det är inte aktivt, men det borde väl gå ändå. Hur gjorde du??

  5. #5
    Jag har haft 011 352X-XXXX-X och det gick bra att köra update på men har tyvärr fått ett nyare nu. Får väl se om det gamla slocknar 1 mars som CD har meddelat.

    //Kunta Kinte :?

  6. #6
    det var bara att ladda hem programet och dom 2 ocx filerna och sedan sätta brännaren i phonix läge och sedan köra uppdateringen när den är klar och den säger att uppdateringen gick bra sätter du i kortet i motagaren och sätter den på kanal 5 så funkar kortet på en gång.

  7. #7
    jag har 011 3014 xxxx-x finns det till det också tro ???

  8. #8

    -mars

    Kunta varifrån har Du fått detta datum ,första mars, att dom stänger då ,stänger vad?
    Lollo

  9. #9
    Fick ett brev med det nya kortet som sa att CD utför en s.k CARDSWAPPING och då byter ut alla möjliga kortserier och att jag senast 28/2 måste ha bytt mitt för att de släcker signalen på det gamla den 1/3-04
    Tror därför att allt möjligt slocknar då men jag vet inte. Tiden får utvisa

    //Kunta Kinte :wink:

Liknande ämnen

  1. uppdatering?
    Av buffy i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-25, 08:26
  2. SW uppdatering
    Av 929RR i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 20:38
  3. Uppdatering M2
    Av kotten i forum Canal Digital
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 10:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss