Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Att koda av kanaler...

  1. #1

    Att koda av kanaler...

    De har säkert varit på tal, och jag vet vart att få tag i koder att kunna koda av kanaler på typ astra och hotbird. Men de jag är lite osäker på är hur och vart lägger jag in koderna? Kan jag ta en tom hex fil och lägga in ident och koden bara, eller är SA väldigt viktigt att få rätt på också? Eller är det bara så att jag är helt ute och cyklar nu? :lol: All hjälp och info jag kan få, så är jag evigt tacksam!

    Mvh!

  2. #2
    jå,du är ute och cyklar,de finns tusentals sidor ute på internet,som förklara hur du skall göra,bara göra en sökning på GOOGLES sökmotor.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    OK, om vi ska ta och va lite trevliga här kanske, lr toxie??,, så kan jag tala om att du inte är helt ute å cyklar. Du tankar hem en tom provider.txt fil, när du öppnar den så kommer du ganska snart att de hur du ska lägga in koderna. Dvs, du editerar in ID, och lägger hexen på rätt nyckel Det är enklast så.Sen så kan du kanske resten, mophex och bränn.
    Lycka till!!

    /klas

  4. #4
    Tackar så mkt, tror jag blivit lite klokare nu iaf.

Liknande ämnen

  1. Lyckas inte koda av kanaler
    Av Dinkan i forum HTPC
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 22:35
  2. Hur många kanaler kan ett funcard koda
    Av ivan50 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-08, 14:01
  3. Motagare som klarar av att koda av fler kanaler samtidigt.
    Av dabjork i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-02-07, 15:01
  4. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-01-21, 00:44
  5. [LÖST] Koda av Viasat kanaler med funcard...
    Av Jonas740 i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-08-15, 14:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss