Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Hur länge kommer dagens "gratis" kort fungera

  1. #1

    Hur länge kommer dagens "gratis" kort fungera

    Hej!

    Nu när Boxer byter system, så undrar jag om någon vet hur länge dagens "gratis" kort kommer att fungera. Har inte köpt någon box än då jag inte vet hur länge det kommer att fungera. Har dock ett rykande färskt guldkort.

  2. #2
    Det är nog ingen som vet hur länge det kommer fungera. Det är mest spekulationer, men den gängse teorin är väl någon månad eller så. De håller ju på att skicka ut nya kort, men är inte klara än.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    Jag tror att det funkar till Juli 2004, med anledning av ett brev från boxer till en 29:- kund (gamlat abb.)

  4. #4
    Jag tror eller vet att dom tar en serie i taget alltså (256) och dödar dom samtidigt men har du nollat dom sista två sifrorna så klarar du dej ett tag till

  5. #5
    Även om man har nollor på slutet eller ej så tillhör man ju samma serie.

  6. #6
    Om jag har förstått det här rätt så kommer det att vara lättare att knäcka Boxers nya kort än ComHems nya? Eller är det 50/50?
    Någon som vet?

    /Icanos

  7. #7
    Samma system som comhem har nu...samma företag som ligger bakom kodningen iaf däremot så är det ett annat bolag som gjort mjukvaran enligt vad jag fått reda på...

  8. #8
    Boxer's nya system har INGET att göra med det systemet som ComHem använder!

    Boxer byter ENDAST kort INTE system , dom byter till ett mer avancerat Viaccess kort , som kallas Viaccess PC 2.5

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. "Gratis"visning Juni-Juli
    Av DICKAN i forum Canal Digital
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2005-06-06, 12:47
  3. Hur länge kommer det att fungera??
    Av spektraz i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 11:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss