Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Får in tv1000 & chanel + på marksänd tv gratis

  1. #1

    Får in tv1000 & chanel + på marksänd tv gratis

    hej nu har jag en liten fråga hur detta kan avra möjligt jag har precis flyttat till ett radhus där det finns kabel tv som det finns vissa utbud på jag valde att ha tv3 ztv och ja de vanliga kanelerna.. å fick in några exrta när jag sökte så som kanal 5 nickelodion och animal planet men nu när jag kopladt till en ny video och till en äldre tv (som inte har någon dosa så kör genom videon och bestämmer kanalerna där som sen går till tvn via av) ja då idag när jag skulle göra kanal sökning poå videon så fick jag in alla kanaler jag kan täna mej så som tv1000 1 cinema 1, chanel + chanel + gul (inte blå), viasat sport 1 (inte de andra två) och cartoon netwoork och en massa fler... hur är detta möjligt?! själv tror jag att genom videon så blir signalerna för tv kanerna så blir dom förstärka eller nått ...

  2. #2
    Du har kanske kvar det utbud som företrädaren i huset abonnerade på.

  3. #3
    Nje det har jag nte det har jag inte det är jag säker på! Dom före hade abra trean å ztv utbudet oxå.. men det toliaga är att jag får bara in kanalerna på videon inte på vanliga tvn näör jag söker där..

  4. #4

    Får in tv1000 & chanel + på marksänd tv gratis

    Kan det vara så enkelt att din TV är så gammal att den inte har S-kanaler? :smile:
    /Råsunda

Liknande ämnen

  1. Dreambox +tv1000 gratis
    Av zilveer i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 21:01
  2. Marksänd tv
    Av helio58 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 12:32
  3. TV1000 Balkan visas gratis
    Av legendshine i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 07:25
  4. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2004-12-16, 17:59
  5. Frekvens till Disney Chanel
    Av Deer Hunter i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-26, 22:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss