Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Behöver hjälp.

  1. #1
    Badboy
    Gäst

    Behöver hjälp.

    Jag har fixat en 3,5 Usb brännare idag.. o det är första gången jag bränner.. o nu har jag fastnat eftersom jag ska göra ett AU kort till viasat.. men vet inte hur man gör AU..jag har ej nått orginal kort.. jag vill få med AU på ticket oxå om det går :roll: plzz hjälp mig ops:

  2. #2
    har du inget original kort kan du inte göra AU om du inte känner nån som har ett origianl kort!

  3. #3
    Badboy
    Gäst

    ok

    Så de går inte o bränna in ticket filer om jag inte har org kort?

  4. #4
    jodå du kan bränna in filer som inte är AU det finns att ladda ner på diverse ställen

  5. #5

    Re: ok

    Citat Ursprungligen postat av Badboy
    Så de går inte o bränna in ticket filer om jag inte har org kort?
    Jo, om du har en fil med rätt "nycklar", så kan du det!

    majos

  6. #6
    Badboy
    Gäst
    MM Jag lyckades att bränna AU kort hitta dom rätta filerna...tack för hjälpen ..alltid lika kul me free tv :lol:

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    har du inget original kort kan du inte göra AU om du inte känner nån som har ett origianl kort!

    om jag har ett orginal kort, och det är silver på det kan man då ta ut au på det och lägga det på ett piratkort ?????

    fråga två: vad använder jag för program? kan jag skada mitt orginal kort om jag gör fel???

    hoppas på svar :lol:
    /Anka

  8. #8
    Läs guiderna så ordnar det sig nog
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Badboy
    Gäst
    mm de gick fin fint o bränna för mig me hjälp av guiderna..enkla o förstå ..går nästan inte o göra fel ....GOOD JOOB crew!! 8)

Liknande ämnen

  1. Behöver hjälp!
    Av fbk1 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-04-22, 08:32
  2. Jag behöver hjälp....
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 15:40
  3. Behöver hjälp?
    Av skoter i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 16:12
  4. Behöver hjälp...
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 20:06
  5. [LÖST] behöver hjälp
    Av fejset i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-18, 18:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss