Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: nån som vill hjälpa en nybörjare??

  1. #1

    nån som vill hjälpa en nybörjare??

    jag tänkte göra ett au kort. står i guiderna att man måste ha ett orginalkort.. om man nu inte skulle ha ett sånt så blir det svårt att göra en provider.txt.. nån som kan hjälpa mig hur man gör utan ett org kort eller nån som vill dela med sig :?: :?:

  2. #2
    har du inget original kort så blir det inget AU , men du kan använda en tom provider och göra ett remote kort

  3. #3
    Finns nog ingen som delar med sig av sina Mk, men kika och hjälp till här så blir du rikligt belönad...

    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=8799

    mvh // Jagaren

  4. #4
    Varför många frågar AU? Närde fins stopstop filer såm jag har tittat flera månad utan att bränna åm? Är det bara för Tiket?
    Nyfiken!

  5. #5
    code_name_viasat
    Gäst
    vad e ett remotekort ???

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Varför många frågar AU? Närde fins stopstop filer såm jag har tittat flera månad utan att bränna åm? Är det bara för Tiket?
    Nyfiken!
    Troligtvis är det ticket ja... Eftersom ticket kodar om hela tiden så att programmera om kortet 2-3ggr/veckan är lite drygt
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. nogon som vill hjälpa till med xbox?
    Av Dizzy_dan i forum Xbox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 11:30
  2. Vill ni hjälpa till ?
    Av MoonWolf i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 10:17
  3. Nån som har lust att hjälpa en nybörjare?
    Av G-u-r-r-a i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-14, 23:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss