Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Konstig kod..!!

  1. #1

    Konstig kod..!!

    Har en Thompson box och funcard kort...
    När jag har kodat om tidigare så har det funkat klockrent, men nu efter den sista omkodningen så får jag bara upp en ruta där det står
    " Ej Behörighet".. vad har jag gjort för fel..??

    Tack på förhand..

  2. #2
    Inte lätt att svara på med det lilla infot

    Kan du inte knappa koden alls eller får du ingen bild?
    Vad har du för Thomson?
    Kan du bränna om?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Sorry!!

    Jag använder Funprom när jag bränner om kortet, och det är när jag sätter in kortet i dekodern som den röda rutan kommer upp i tv´n där det står "Ej Behörig"...
    Jag har laddat ner dom senaste hexfiler.. har provat bränna om flera ggr och samma ruta kommer upp hela tiden..!!??

    Tack igen

  4. #4
    Har du lagt in några OP-nycklar? Eller bara MK? Dom gör tydligen, enligt uppgifter här, inga uppdateringar nu, så det räcker inte med MK-nycklarna.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #5
    När du ändå har filerna laddade i Funprom så kolla att koderna är OK

    Det kan dom knappast vara eftersom du inte får bild, så lägg in dom själv så ordnar det sig säkert
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. konstig fråga
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 04:44
  2. Konstig bild på tvn.
    Av electrified i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 12:20
  3. konstig annons
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-05-23, 20:24
  4. Konstig startsida!!??
    Av Dedu i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 11:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss