Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: CA-Moduler...

  1. #1

    CA-Moduler...

    Jag funderar på att införskaffa mej en CA-Modul som klarar flera olika kodningssystem dom två olika som jag funerar mellan är "Matrix Reloaded UCAS 3" eller "Magic v1.04 (Orginal)".
    Vilken är att föredra.. Matrix modulen programmeras juh med ett vanligt fun 4/5 kort.. medans Magic modulen måste man ha ett cas interface till för att programmera...
    Och hur fungerar dessa cas moduler har dom några "extra finesser" än att abra kunna koda till rätt system... är inte så insatt i detta med CA-Moduler men tänkte iaf få mej en snabb inblick i hur de fungerar och vilka fördelar de har utöver bara att tex en viasatbox även kan köra kanal + kanalerna..
    Vore tacksam för ganska snabbt svar eftersom jag funderar på att i sånna fall beställa detta före helgen..

  2. #2
    magic har du i alla fall inbyggt Conax,utan kort,och i Matrix realoaded
    klara du resten utan kort,och till conax måste du har ett kort.jag skulle fördrår ett magic,eller tar bägge två
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    .. men det går väll att progga matrix reloaded så man inte behöver kort i till conax när man ska köra conax.. tex genom ett 6in1 emulgering eller nått i modulen.. är lär man då ha ett fun kort som är proggat som 6in1 då i samtidigt?

  4. #4
    har inte lyckads att ser canaldigital i Matrix utan kort?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  5. #5
    Det beror också på vilken mottagare du har.
    Har du en nokia eller samsung så kanske du ska överväga en dragon.
    Auktoriserad julmusttestare.

  6. #6
    har vers. 1.70,den senaste,och har testad i 9800,9802,Force 1122,Digiality304,Topfield,men conax utan kort har jag inte lyckads med,har jag missad nåt?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Moduler
    Av ekno_ i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-02-15, 14:15
  2. CA moduler
    Av putte2575 i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-06-06, 12:14
  3. ca moduler
    Av snugge i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 00:03
  4. [LÖST] CA-moduler!!?
    Av Lonny i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-23, 08:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss