Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Bästa kort för vias..?

  1. #1

    Bästa kort för vias..?

    Jag har letat noga bland inläggen och undrar om nån kan bekräfta vad jag tror mig komit fram till:

    För att bränna Vias.. så kan man använda antinge Guld, silker eller funcard ?

    För att bränna CD måste man ha M2, Titan ?

    Jag frågar eftersom jag skall köpa en brännare och man vill ju inte vara begränsad av den :smile:

  2. #2
    Helt korekt. Mll eller titan Jag har Mll
    jag har Infinity USB Phoenix brännare klarar alla kort. Enkel å andvända.

  3. #3
    Ok. Jag har kikat på MP3.5 som ju verkar vara en ganska populär maskin. Känns bra när den nästan finns lokalt (Alingsås). Är Guldkort det bästa för Vias..?

  4. #4
    kan berömma Mp3.5 brännaren som fungerar perfa , och programvara av typ multiprogger så kan det inte bli enklare.

    Mvh // Jagaren

  5. #5
    @boho999

    Eftersom du inte säger vad du har för grejer så är det ingen som kan svara på vilket korttyp du ska ha, köp ett av varje när du ändå är pågång att handla, för dom kostar bara ett par tior ivf (minsta fun är OK)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Jag har inte skaffat så mycket grejor ännu, men jag har iaf beställt en MP3.5 till att börja med. Tänkte sedan komplettera med titan.. men de verkar vara slut överallt så det kanske blir att satsa på M2 istället?
    Är det helt korkat att sats på en mottgare som inte stöder watchguard? Tänkte på antingen en Samsung el Echostar.

  7. #7
    Om du är intresserad av Viasats utbud så skaffa en godkänd box + abb (det kommer att behövas)

    ps
    Det heter videoguard och inget annat :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    PS. OM du ändå beställer grejor så ta ett titan eller m2 kort de funkar juh både till conax och te viasat och nu när viasat strax byter system så komemr du inte kunna använa guld/fun kort.. utan antgligen lär du ha m2 eller titan där sen å..

    Men som sagt för tillfället så funkar det juh med ett vanligt enkelt guldkort til de flesta och fun korten på alla (iaf vad jag vet)

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 20:35
  2. BoxId & ViaS*t
    Av belgarion_sweden i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 11:27
  3. Bästa dvb-c kort för comhem:?:
    Av KabelKillen i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-06, 23:46
  4. Vilket kort är det bästa???
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 13:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss