Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Skillnad på kort ??

  1. #1

    Skillnad på kort ??

    Tja alla.. Är en nybörjare på ämnet som har försökt att lära genom att läsa, men kan ngn hjälpa mig med skillnaden på kort? Vad är te.x ett funcard? guldkort? Vilka är självuppdaterande?. Har just nu ett självuppdaterande kort till boxer men vet fan inte om det är guld el fun eller vad det är. tacksam för hjälp/dippa71

  2. #2
    Om det är AU eller inte har inget med kortet att göra, det hänger på vad du programmerar det med
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    En sak jag inte vågat testa är autodetect på kort. Står att kortets innehåll raderas. Finns det inget sätt att kolla vad det är för kort utan att riskera innehållet? Har MP3.5 & multiprog.
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  4. #4
    :shock: :shock:
    Vet du inte vad du har för grejer :?:

    autodetect är bara för amatörer och har du nått på kortet så ryker det :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Ahhh jag är något av en amatör hehe har haft brännaren, kort o box i 2 dagar nu =)

    Jag skall kopiera ett kort där jag inte har en susning om vad det är för nåt kort. Därför...
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Ett sätt och identifiera ditt kort är att titta på sidor där dom säljer kort och kolla om du känna igen nåt.

    Mvh Kalle

  7. #7
    Kolla om du hittar det här http://www.dmj.frac.dk
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av abuze
    En sak jag inte vågat testa är autodetect på kort. Står att kortets innehåll raderas. Finns det inget sätt att kolla vad det är för kort utan att riskera innehållet? Har MP3.5 & multiprog.
    Problemet är att vissa program till mp3.5 klarar inte att köra autodetect på ett funcard. Då bränns kortet. (Gäller äldre program)

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av elvings
    Citat Ursprungligen postat av abuze
    En sak jag inte vågat testa är autodetect på kort. Står att kortets innehåll raderas. Finns det inget sätt att kolla vad det är för kort utan att riskera innehållet? Har MP3.5 & multiprog.
    Problemet är att vissa program till mp3.5 klarar inte att köra autodetect på ett funcard. Då bränns kortet. (Gäller äldre program)
    Har det senaste multiprog som kom till mp3.5. v1.51
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  10. #10
    Tack för länken T-bird. Den var nyttig. Skall jämföra kortet med de bilderna.
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

Liknande ämnen

  1. Skillnad på MII och MII .V2
    Av SKR8 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-17, 12:11
  2. skillnad på??
    Av Svenljungaz i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 21:53
  3. Skillnad!!
    Av crille- i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-24, 19:33
  4. [LÖST] Att se skillnad på kort
    Av blyckan i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-04, 10:05
  5. skillnad på pirat o öppnade kort?
    Av Mille i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-13, 02:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss