Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ska jag behålla kortet?

  1. #1
    Bourbon
    Gäst

    Ska jag behålla kortet?

    Sa precis upp mitt boxer abonnemang, men råkade av misstag få det nya kortet ändå. De vill att jag ska skicka tillbaka det. Är det värt att spara det nya Via 2 kortet? Går det att mixtra med originalkortet. Är det något som är bra att ha för framtiden.

  2. #2
    I nuläget har du ingen andvändning för kortet iom att det inte går att läsa ur med de progg som finns.

    Men det är ju alltid kul att jävlas, så behåll det och se vad de säger. :wink:

  3. #3
    Problemet är att de villkorar uppsägningen med återsändandet av kortet.

    Så man åker på 12 nya månader om man inte skickar in inom några veckor. (enligt dom själva i alla fall)
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Problemet är att de villkorar uppsägningen med återsändandet av kortet.

    Så man åker på 12 nya månader om man inte skickar in inom några veckor. (enligt dom själva i alla fall)
    saker försvinner så lätt på posten å¨boxer verkar inte ha så bra ordning på sina kort jag har fått 3 st av dom nya tror jag det står via 2.0 på dom i varje fall å min trut är stängd .
    har inte provat dom än väntar till mitt fina kort slocknar
    len trut fina ord å en stor påk bakom ryggen.

Liknande ämnen

  1. Köpa DM600C eller behålla DM500C
    Av _age_ i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 22:35
  2. Behålla nummer?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 10:46
  3. X-sat med det nya kortet
    Av robert_gbg i forum Com Hem
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 22:38
  4. nya kortet
    Av masten i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-17, 00:43
  5. Behålla C+
    Av B Nice i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 16:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss