Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: TV-biljett kanalerna

  1. #1

    TV-biljett kanalerna

    Halloj,

    Har ett litet störande problem med TV-biljettkanalerna. Under hockey slutspelet har de fungerat utan problem men nu när fotbollen började sändas idag så får jag upp den där rutan om att man skall knappa in sin CA-kod stup i ett. Någon som vet hur jag skall göra för att få bort den permanent?

    /freddan

  2. #2
    Hej Freddan!
    Jag har samma problem som dig, men det är ju bara under försnacket som du har den rutan, den trycker du bort när det blir avspark.
    Som sagt det är mycket störande, jag har ingen bra lösning hur man ska få bort den rutan, ibland är den där, ibland inte.Prova med att ringa Canal Digital:s Kundtjänst...

    //Mvh
    Videoguard

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @Freddan76
    Är det originalkort du kör med eller?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Deaasss, skule det kunna vara något annat med tanke på att det inte finns några filer?

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @demonen
    ställde jag frågan till dej? NEJ! alltså behöver du inte svara på den om du inte har med den att göra... sen ang. att det bara skulle kunna vara originalkort så stämmer det inte riktigt... pentacard finns ute och fungerar utan problem...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Ursäkta mig då, det var inte meningen att det skulle tolkas sarkastiskt. Det var mer formulerat som en fråga eftersom jag är nybörjare. Vad är skillnaden med penta, och vad kostar de?

  7. #7
    Bara för att vi inte för tillfället har fungerande filer behöver vi väl inte "hugga" på varandra eller har bara vissa en dålig dag?

    Demonen > Vi diskuterar över huvudet taget inte Pentakort/filer på detta forum!
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

    DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

  8. #8
    @demonen
    använd knappen " sök " högst upp på den här sidan, så kommer du att få info, jag lovar.
    mvh
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  9. #9

  10. #10
    Tack för tipset, men sitter tyvär ute i skogen med ett vanligt modem. Det tar alldeles för lång tid att söka igenom olika trådar. Får läsa när jag har tillgång till bredband

Liknande ämnen

  1. Problem med TV-Biljett kanalerna?
    Av Goggel i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 22:34
  2. Tv-biljett 4,5,6 ??
    Av Benza i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-08-17, 09:52
  3. TV-biljett
    Av zam1000 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-09, 14:11
  4. Tv Biljett?
    Av snorre99 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 11:57
  5. TV-biljett 1-2
    Av nimbusen i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 19:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss