Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hur gör man med ett nytt M2? har försökt att hitta svar

  1. #1

    Hur gör man med ett nytt M2? har försökt att hitta svar

    Jag har ett nytt oanvänt mII kort, hur gör jag med den nya filen från s**p? jag är helt ny på detta med m2. jag har försökt att hitta svar. måste jag ha en nyare fw på min mp 3.5? har nu 1.7. tack på förhand

  2. #2
    sett brenneren i phonix mode... deretter er det berre og bruke fila som er på st** ....

    der er det ganske greit forklart

  3. #3
    har provat det, men får failed to get an atr, card not written. måste man ladda in nånting annat innan man använder piratprogget från *top*top på helt nya m2 kort?

  4. #4
    nu gick det, men jag vet inte om det blir nån bild, men det återstår att se imorgon. måste ha blitt nåt error , men tack för hjälpen, polare

  5. #5
    Du måste ha firmware 1.9 eller senare för att kunna använda en 3.5 till MII. För en tjuga kan AD teknik uppgradera den. Kolla adteknik.se.

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @andrease
    jag har 1.8 och den funkar också...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    hade samma problem,så jag tog ut kontakten från brännaren till datan,stoppade in den igen,och sen gick de.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. sms svar i mobilen
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 18:59
  2. försökt mosca gult!!!!!
    Av bulten139 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-30, 20:22
  3. [LÖST] snabbt svar
    Av xman21 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 19:33
  4. [LÖST] Tacksam för svar
    Av lyggovitch i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-13, 14:46
  5. [LÖST] Kan man få ett vanlig svar....
    Av JOG i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-21, 12:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss