Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nano 63

  1. #1

    Nano 63

    Skulle någon lite snabbt abra kunna förkara vad det är (nano 63) och vad skillnaden blivit efter deras byte ?

  2. #2
    Jag skulle också vilja ha detta förklarat för mig. En del har pratat om nya oranga kort, men jag har fortfarande den jag fick innan jul och ingen annan jag känner har fått nya?

  3. #3
    jag henger också på och vill ha info har inte heller fåt något kort sen november

  4. #4
    Ni behöver inte förklara i detalj bara i grova ord vad det har för betydelse för p-kort världen eller mosc världen.. ?

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Det lilla jag har fattad är.....Nano63 är den programsnutten som kodar av ECM så att DCW kommer fram. Med dom gamla korten var det Nano43. När dom nya korten delades ut körde man Nano43 på ECM och Nano63 på EMM. Men nu har dom inte bara bytt Key dom har även börjad använda Nano63 för det hela. Det är därför grabbarna på har slitid för det vilda .

    Mvh Kalle

  6. #6
    Men om man då har ett gammaltc+ kort kan man då lixom inte bara scripta om Nano43 så det blir samma som nano63.. kanske svårt å hhitta en lösning för att göra det men teoetiskt. Är dom lika stora i dom där kodsnuttarna. Hur många bytes ligger dom på de där olika kodsnutatrna-..

  7. #7
    Det blir nog svårt som det ser ut att köra nano 43 i framtiden
    det är även andra ändringar som tillkommit tex i datum
    Men just nu lägger de upp en ny cod 20 så vi får väl se vad som händer)
    MVH/ACME

Liknande ämnen

  1. creative zen nano
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 13:31
  2. Nano 41?
    Av Killroy1 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-07-19, 12:22
  3. LincardEmu nano 63?
    Av MyKee i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-05-17, 22:52
  4. LincardEmu v.2.2 med fix for nano 63
    Av Muddy i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-04-14, 12:08
  5. BC och nano 63
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-09, 09:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss