Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: titaniumkort

  1. #1

    titaniumkort

    är det någon som har köpt grejor hos vdg.dk? beställde kort och brännare för 3 veckor sedan. jag mailade och frågade vart grejorna var och dom svarade att dom var på väg till mig.(för en vecka sedan). har jag blivit blåst? någon annan som vet något om det företaget?

    katten.

  2. #2
    Har aldrig handlat där själv men dom är nog varken bättre eller sämre än någon annan. Kontakta dom igen och här vart det tagit vägen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Du har inte blivit blåst, men som du kanske har sett så verkar det lite förvirrat med tit-korten just nu. Blå finns inte längre, och vita är på ingång. När ? Och vad är skillnaden mellan vita och blå ? framgår ej på VDG;s sida.! Pass upp med filerna du lägger in. ydligen inte samma på vita som på blå !

  4. #4
    Jag har også köpt grejor från Vdg.dk för drygt 3v.sedan,och har inte sett röken av någon packet.Har varit i kontakt med vederbörande och dom lovade skicka ny order men den har fortfarande inte kommit.Har mailat två gånger nå utan svar.

  5. #5
    8) jå där är de kanske körd 8)
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    jag beställde oxå där, men makulerade min order eftersom dom inte kan leverera.....trots att jag fick leveransdatum :evil:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  7. #7
    Finns det fler ställen att köpa titaniumkort ???
    Om det går att få tag på så tänkte jag testa seca 2 filen på st**st**...nån som vet om den filen funkar?
    Jag antar att den inte är auto utan bara innehåller opnycklar.

  8. #8
    Seca2 Sky Italy fungera tyvärr inte just nu
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  9. #9

    titanium

    fick äntligen ett svar från vdg.



    Please accept our apologies as we got some problem with our Titanium card. All the new stock of our titanium card has come with many problems. The card can't give any ATR result so we have to send them back to check. This will take some days L so please advice if you need other card (M2). We send them as soon as possibly.


    man får väl vänta och se om det dyker upp någon gång.

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hehe... "so please advice if you need other card (M2)" hmm vadåd syftar på att man ska ha kortet till Canal Digital :P
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. M2 & Titaniumkort...
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 14:03
  2. Titaniumkort ???
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 00:07
  3. titaniumkort
    Av kawa i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-04-30, 20:45
  4. Titaniumkort os 01.04...
    Av weibull i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-20, 19:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss