Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: annan levrantör

  1. #1

    annan levrantör

    undrar bara hur man går till väga för att få grattis tv om man har typ cabel vision som levrantör???

  2. #2
    ingen lösning att får,utan att har ett abonnemang.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    jo då. Har man kabelvision funkar det ju med de gamla stenålders piratdekodrarna. Kan säkert hitta någon på blocket för 500-1000.

  4. #4
    det finns piratdekoder man kan köpa,kabelvision har analaga sändningar

  5. #5
    dom skulle väll gå över helt till digital eller?

  6. #6
    :?: och dom fungera till samtliga kanaler :?:
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #7
    Ja, alla kanaler går att titta gratis på. Jag har inte hört någon som fått någon digital dekoder för Kabelvision. Däremot kör dom digitalt in i vissa fastigheter, så man får bra bild på de kanaler som är gratis/ingår i hyran. Resten får man ta med piratdekodern. Jag har en här, som jag inte använder längre pga flytt.

  8. #8
    Den här http://w1.278.telia.com/~u27806513/ fungerar utmärkt. En polare beställde, och fick dekodern efter 4-5 dagar

  9. #9
    Jag har funderat på just denna men har några funderingar.
    Är det en sådan dekoder som gör att man får färgskiftningar på vissa kanaler?
    Byter man kanal på videon??

    Finns det någon dekoder till kabelvision där du byter kanal med fjärrkontroll direkt på piratdekodern utan att behöva en video emellan till salu idag??
    Auktoriserad julmusttestare.

  10. #10
    Min är till salu om köparen finns i stockholm och kan hämta den i city eller i vaxholm. Ge ett bud. Den stänger av sig själv på okodade kanaler så inte bilden blir tokljus då. Krav på att TV eller video loopar, men det gör väl de flesta idag. (skickar ut bilden på scarten samtidigt som man tar in den via antenn) Inga svar i tråden.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. Annan box med bättre bild
    Av TheInsane i forum Dreambox
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 14:37
  2. TerraTec H5 + annan tillverkares USB CI?
    Av frw i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 12:32
  3. Annan epg?
    Av joakim79a i forum Dreambox
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-29, 10:45
  4. Hittade på en annan sak istället...
    Av Pytten i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-23, 05:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss