Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: upc mottagare

  1. #1
    JÖRGEN
    Gäst

    upc mottagare

    hej!!! finns det några p-kort till upc ?????? :lol: :lol:

  2. #2
    Som skrivits tidigare åtskilliga gånger - nej.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    JÖRGEN
    Gäst

    upc

    tack för det svaret jag har inte varit inne på comhit på ca 4 månader och då vet man inte vad man har svarat tidigare!!!!!

  4. #4
    Fast det finns en utmärkt sökfunktion. Ett sök på UPC ger många träffar där samma svar ges. Men nu ska jag inte vara tråkig : Glad Påsk.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #5
    Har hört talas om en typ av filter till UPC som ska fungera, men eftersom jag inte har UPC så har jag inte kollat upp det. Pröva söka i andra mer internationella forum.

  6. #6
    Filter använde man förr i det gamla stjärntv-nätet (numer UPC) dom funkar inte längre. Tyvärr.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Filter använde man förr i det gamla stjärntv-nätet (numer UPC) dom funkar inte längre. Tyvärr.
    Jag besökte en i helgen som var UPC ansluten, dennes kodning var analog. Kan det finnas vissa fastigheter som har kvar det gamla systemet? Man kunde se bilden hela tiden förutom att det vandrade störande fält vertikalt över bilden.

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    vad är upc?
    Dreambox

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av reecord
    vad är upc?
    En kabeltv leverantör i bl.a Stockholm. Vet inte hur utbrett det är.

  10. #10
    Hos min syster bytte UPC till digital-tv för ett halvår sedan, de satte då TV:n i det nya jacket...pirat som man är så satte man tillbaka sladden i det gamla uttaget och vips så hade de flertalet kanaler....i dagarna har de dock klippt av den gamla sladden eller något sådant, så nu är det inga gratiskanaler längre...

Liknande ämnen

  1. Mottagare
    Av einar i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 13:31
  2. cd mottagare
    Av jang i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-13, 12:49
  3. Vad är det för mottagare ?
    Av Lacariuz i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-02, 18:34
  4. Mottagare
    Av Jottelon i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 22:44
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss