Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: D-box-Användare

  1. #1

    D-box-Användare

    Undrar varför jag kan få in alla kanaler när jag la in den nya conex nyckeln men Kiosk kanalerna funkar inte inte en enda :roll:

  2. #2
    vilket kort använda du?,Basic fungera inte med PPV.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Toxie Jag har en Dreambox7000s jag fick in dessa utan några kort tidigare samma sak nu jag får in kanal5 tv4+ o tv4 bla bla alla alla andra men inte kiosk kanske någe fel med nyckeln 20? :lol:

  4. #4
    Hade samma problem tills jag bytte img till senaste SF (sf_img_v32_0904.img)
    Har nu 100 % c*nax

  5. #5
    Hej. Emu ene måtte skrives om litt p.g.a nano63. Nu er det også kommet oppdatering av p.pan prc title newcamd tng11 med cn* I denne software er det også autotext. :smile: Og tilhörande windows program ppsave.Bara otrolig. :smile:

    Mvh.Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

  6. #6
    Taco och Tullmeis kan man få in Skyitalia med Dreamboxen igen och vad behöver jag för att kunna ställa in Skytalia? :lol:

  7. #7
    Hej. Ingen img öppnar i dag sky italia der må det bruka orgi kort.Detta hentet fra troverdigt forum digsat.net.

    Mvh:Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

  8. #8
    Taco finns det någon hemsida där man kan se hur man instalerar den nya imagen 3.2 till min dreambox?Jag gjorde inte detta första gången själv HJÄÄLP

Liknande ämnen

  1. användare?
    Av ojjen5 i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 14:54
  2. ny användare mp 3,6 usb
    Av jupiteralbihn i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-10, 23:10
  3. användare
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 18:58
  4. ny användare
    Av putte2575 i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 11:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss