Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: M-II kort 03/04 stul

  1. #1

    M-II kort 03/04 stul

    Jag har ploblem det är som att det nya programmet 12/4 inte kommer in i kortet det är som 7/4 programmet ligger kvar kiosk 14.18.20 o biljet går ej ! Jag har proggat anndra kort med 12/4 programmet o det går bra så jag undrar om man kan kolla kortet om det är fel på ?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    testat att göra en ny kanalsökning ?
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  3. #3

    M-ii

    Det går ju bra med anndra M-II kort o Titanium så det blir nog ej bättre om man gör en kanalsöknig tror jag !

  4. #4
    Hade liknande problem igår.
    Jag använder npf´s program från filsidan och fick tipset att trycka på uppdateringsknappen i npf programmet och sedan bränna.
    Detta gjorde jag och har nu allt på MII kortet.
    Auktoriserad julmusttestare.

  5. #5
    vad har du föe apparat

  6. #6
    @stedvato

    Om det är en hyrbox du har problem med så se till att philips/MHW är förbockat innan du programmerar
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7

    M-ii

    Force 1155 S Det funkar ju med anndra M-II kort så det är något med det kortet hur uppdaterar man M-II kort då ?

  8. #8
    mp3.5 till samsung 9500ay
    Auktoriserad julmusttestare.

  9. #9
    Kör in 7/4 sen 12/4 sen ska det funka

  10. #10

    M-ii

    Det blir inte bättre hur jag än gör ! jag har en 3.5 siriel med 1.10 o 3.5 USB med 4.2 men det verkar som kortet inte vill ha ny program i sig kiosk 14.18.20 o biljet går ej hur jag än proggar det ? Det går ju bra med anndra M-II kort o alla kanaler är bild på ?

Liknande ämnen

  1. AC3 stul på DM-800
    Av Bogus i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 06:49
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss