Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: nya t---m funkar inte

  1. #1

    nya t---m funkar inte

    hej alla
    jag får inte nya filerna till t-----m kortet att funka nån som har nåt bra tips? jag använder mp3,5 usb o filer härifrån eler s--p s--p men jag får inget liv i kortet. jag hoppas på hjälp
    tack på förhand

  2. #2
    jag får väl svara mig själv här, för jag fick igång kortet genom att nergradera os 1,06 till 1,03

  3. #3
    en fråga vad är os :shock: ?? och hur vet jag vad för os jag har på mitt tita.... kort 8) ??och vilket os ska jag ha ikväll när jag kommer hem och ska bränna :idea: :roll: :wink:

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av bajen
    en fråga vad är os :shock: ?? och hur vet jag vad för os jag har på mitt tita.... kort 8) ??och vilket os ska jag ha ikväll när jag kommer hem och ska bränna :idea: :roll: :wink:
    Vilken OS-version du har ser du när du väljer "identifiera" i MP 3.5 programmet (bananprogrammet) bla. och även i samtliga versioner av Titanium Card Progger

    Vilken OS det är som gäller, får du testa dig fram med, det beror oftast på vilken mottagare du har, vilket som funkerar bäst ihop o vice versa...bara att testa :wink:

    Det finns alla program du behöver på filsidan, både för upgrade & downgrade av OS
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av P-son
    Citat Ursprungligen postat av bajen
    en fråga vad är os :shock: ?? och hur vet jag vad för os jag har på mitt tita.... kort 8) ??och vilket os ska jag ha ikväll när jag kommer hem och ska bränna :idea: :roll: :wink:
    Vilken OS-version du har ser du när du väljer "identifiera" i MP 3.5 programmet (bananprogrammet)

    Vilken OS det är som gäller, får du testa dig fram med, det beror oftast på vilken mottagare du har, vilket som funkerar bäst ihop o vice versa...bara att testa :wink:
    OK men mitt kort funka perfa innan dom kåda då behöver jag väll inte osa ner eller upp ???hahahha osa hahaa :lol:

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    he he....jag har inte testat den nya filen ännu, sitter på jobbet för tillfället, men förhoppningsvis ska det väl funka med den filen som finns ute nu.
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  7. #7
    mmmm sitter själv på jobbet men kan fan inte sitta still vill hem nu och koka i hopp alla os och hex och eepro..m.m. :lol:

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    jag har en brännare både på jobbet o hemma :wink: man måste ju ha lite roligt på kafferasten oxå eller :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av P-son
    jag har en brännare både på jobbet o hemma :wink: man måste ju ha lite roligt på kafferasten oxå eller :wink:
    hhahahahah var det värsta jag hört hahhah :lol:

  10. #10
    jag har prövat den nya innan jag åkte till jobbet, och den funkar klockrent.

    os 1,06 nokia 9802s med conaxcam

Liknande ämnen

  1. Nu funkar inte en´s 3:an
    Av Kvast i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-25, 12:12
  2. [LÖST] Det funkar inte för mig..
    Av terese i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-11-21, 08:53
  3. funkar inte
    Av Tottas i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 20:36
  4. Funkar inte?
    Av Shady i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-09, 11:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss