Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Störande Pop up fönster-endast på Thomson DTI 2000

  1. #1

    Störande Pop up fönster-endast på Thomson DTI 2000

    Hej allihopa!

    Är det nån som vet vad felet är. Har håll på att göra kort till olika boxer-boxar ett tag nu.

    På Thomson DTI 2000 som en polare har kommer en störande pop up ruta väldigt ofta.

    Jag har provat GK GEOO32=pop up, GEOO34=pop up, slutligen testade jag ett funcard med Slipstream som jag hade gjort till en annan polares NOKIA(funkar felfritt där), och det resulterade i kortare tid som pop up rutan visas. (men den kommer dock lika ofta)

    Nu till frågan, är det nån som vet vilken typ av kodspråk jag skall använda till Thomson DTI 2000 (ovanliga kodspråk som etheral eller kanske GEO34CW) för att slippa denna förbaskade pop up ruta(mycket störande). Jag har använt GEO34 på alla andra THomson jag provat på med bästa resultat.

    Tacksam för alla tips, och för denna sida. Absolut bästa webbsidan någonsin.

    PS: Jag hatar verkligen störande fönster och låt datorn räkna via USC2000

  2. #2
    uppgradera boxen och använd Funcard med slipstream

  3. #3
    kan nån berätta hur man gör när man uppgraderar boxen så jag kan berätta det vidare till min polare.
    Ska man lämna in den eller finns det ett val i nån meny för att uppgradera mjukvaran.

    Tack!

Liknande ämnen

  1. Thomson DTI-2000
    Av Tedski i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 21:49
  2. Thomson 2000
    Av ops i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 22:09
  3. [LÖST] Thomson 2000
    Av Thunderstruck i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 10:45
  4. Thomson DTI 2000
    Av nicklaslukas i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-19, 14:33
  5. Thomson DTI 2000
    Av RW800 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 23:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss