Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Sky Digital- den engelska :)

  1. #1
    rockaren
    Gäst

    Sky Digital- den engelska :)

    undrar om någon känner till ett bra sätt att skaffa Sky paket, lagligt menar jag för systemet Sky använder är nog inte knäckt. Som jag fattar så går det inte att beställa paketet om man är bosatt utanför de britiska öarna . Nu hittade jag en sida där man kan beställa Sky's paketet och även boxar men vill inte åka på en blåsning och skulle vilja hitta någon som kan bekräfta att sidan inte är en bluff.......

    Sidan jag menar är....: skycards.net

  2. #2
    såg på en upload att det fanns en emu till magic...för sky..men den är säkert fake

  3. #3
    tror det ska gå att beställa från sky digitals sida till sverige....

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vad jag vet så kan du inte beställa Sky Digital om du bor utanför England...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    ända sättet är att ha bekanta där som kam beställe det till dig

  6. #6

  7. #7
    rockaren
    Gäst
    OK OK, men finns det någon som har beställt via dessa sidor och kan bekräfta att det inte e några skojare bakom sidorna ?

  8. #8
    Bo
    Gäst
    Hmm om jag signar upp mig på skydigital i UK kan jag kolla på det i sverige då om jag tar med mig skiten till sverige? Är det bara ringa en parabol nisse som riktar parabolen åt mig?

  9. #9
    räkningarna måste kunna skickas till nån som bpr i UK

  10. #10
    på grund av copyrights så kan sky bara leverera till personer skrivna i UK eller Irland. Har man väl fått beställa så kan man givetvis rigga den var man vill så länge man kan nå sateliten och det borde ju inte vara några problem med tanke på att de flesta sportbarer i sverige har SKY.

Liknande ämnen

  1. Engelska SKY och Dreambox?
    Av Alucard i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 20:17
  2. hur får jag eurosport att snacka engelska?
    Av lacrits68 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 17:51
  3. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 13:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss