Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Köpråd!

  1. #1

    Köpråd!

    Jag önskar få lite köpråd,jag hade tänkt MII kort,men vilken brännare skall jag välja då med tanke utifrån användarvänlighet,tillgänglighet,och brännprogram (även här användarvänlighet) tillgång på dessa etc etc.Har tänkt att stödja keycard.Hoppas att detta är en bra "firma".

  2. #2
    mp3.5 seriell eller usb.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    InfinityUSB Phoenix + Mll tilbud från Keycard.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  4. #4
    mp3.5 på adteknik
    visst keyvard funkar mycket bra! men sen är det synd att dom inte är leverantörer för ad =P

  5. #5
    Vad är ad=P?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  6. #6
    Multi pro.är en bäste brännaren som finns AD teknics brännare får man updatera jämt.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    Multi pro.är en bäste brännaren som finns AD teknics brännare får man updatera jämt.
    Har inte uppdaterat min mp3.5 sedan jag köpte den för 5 år sedan.
    Den har firmware 1.3 och jag bränner guld,fun,silver,atmega,titanium och MII med den. (De enda sorterna jag har)

  8. #8
    [quote="toxie"]Multi pro.är en bäste brännaren som finns AD teknics brännare får man updatera jämt.[/quote
    Toxie du har fel jag har haft den min son knukte den men det är bra enklare årt InfityUSB Phoenix När du setter en kuot i brennaren vet den vad dtet för kort. jag tror att MP 3,5 är efter . eller har jag fel?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  9. #9
    Det fins 3 stycken brännare såm är bra.
    InfinityUBS Phoenix
    Molti Pro
    MP 3,5
    Sen finsdet fattimans brännare såm har mucket bråblem?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  10. #10
    I Multipro ändra du aldrig några inställningar som du måste göra med AD Tekniks brännare,forumet är fullt med folk,som fick skicka sina brännare dit för upgraderinga,så enkelt är de.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. köpråd mobil
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 21:03
  2. köpråd Dvb-C
    Av pazante i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 12:23
  3. Köpråd
    Av mmmvvv i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 17:29
  4. [LÖST] Köpråd tv-kort
    Av ComhitDala i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 10:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss