Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: sommartid

  1. #1

    sommartid

    Varför kan man inte välja automatisk uppdatering till sommartid/vintertid? Nu måste man gå in och välja GMT +2 och det blir ju ganska krångligt..

  2. #2
    de kan man väll i XP i alla fall

  3. #3
    Badboy
    Gäst
    tror han pratar om tiden här på forumet, trollhättan :lol: :lol:

  4. #4

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Saken är den att jag inte kan bestämma hur ni vill ha forumet.
    Det finns kanske någon modifikation som gör att jag kan tvinga er att använda den tiden, men i dagsläget så kan jag bara ändra forumets insällningar, och inte era egna personliga inställningar.
    Jag ska kolla upp det där, så får vi se om jag kan hitta nåt sätt att fixa det.

  6. #6
    Väcker en gammal tråd till liv. Man skall alltså typ ändra tidszon för att ställa om klockan? :think:

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    har för mig att jag körde en databas-query för att ändra allas klockor/tidzoner.

    att ställa om klockan kan du inte göra, den styrs av servern. det enda du kan göra är att byta tidzon.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss