Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Vilken modul å vilket kort till Nokia 9802s?

  1. #1

    Vilken modul å vilket kort till Nokia 9802s?

    Hej!
    Vilken modul och vilket kort ska jag använda om jag vill se canal digital?

  2. #2
    Conax modul Titaniom eller Mll kort Titaniom är bätre!
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  3. #3
    Badboy
    Gäst
    jag tycker att du borde köpa en matrix modul.. den e billigare och så klarar den av fler krypteringssystem.. o ett titaniumkort

  4. #4
    ett conax modul med titanium x i 1,då har du allt.Matrix krånglar i Nokia,vid byte från viasat till canaldigital,eller tvärtom.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  5. #5

    titanium OS

    lite frågor angående titanium och nokia9802s:
    1.vilket OS behöver det vara på titanium kortet för att det skall fungera på min Nokia 9802s SCS 3.0 (hårdvaruversion 1.2)?

    2.kan jag bränna titanium kort med min mp 3.5 med firmware 1.5 som stöder programmering i phoenix 3.58MHz läge.

    3. vilken titanium fil rekomenderas till min mottagare. för jag läste att alla filer inte går till alla mottagare.

    ps. tänkte köpa en Conax EuroCAM 4.00 modul från almsat. funkar den fint med 9802s eller är det mycket strul.


    tacksam för all hjälp jag kan få

  6. #6
    om 4.0 är original,så funka den med Titanium MHW fil.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #7
    hmmm jag förstår inte riktigt

  8. #8

    Re: titanium OS

    Citat Ursprungligen postat av asdren
    lite frågor angående titanium och nokia9802s:
    1.vilket OS behöver det vara på titanium kortet för att det skall fungera på min Nokia 9802s SCS 3.0 (hårdvaruversion 1.2)?

    2.kan jag bränna titanium kort med min mp 3.5 med firmware 1.5 som stöder programmering i phoenix 3.58MHz läge.

    3. vilken titanium fil rekomenderas till min mottagare. för jag läste att alla filer inte går till alla mottagare.

    ps. tänkte köpa en Conax EuroCAM 4.00 modul från almsat. funkar den fint med 9802s eller är det mycket strul.


    tacksam för all hjälp jag kan få
    Svar
    1 OS 106 Det fins bar 2 sårter Titaniumkort Blåa årginal ock vita kåpia
    2 JA
    3 Alla är samma filer Det är OS Som skiljer till olika motagare Det går ock ändra på kortet
    4 Från Almsat kan du beställa conax CAmodul + Titaniumkort Ring då vet du åm dåm har hemma kort!
    5 Det har varit 1 eller 2 Nokia9802s såm har haft bråblen kontakt mellan Boxsen och CA modulen. (Det fins nya Volvo bilar som har bråblen)
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  9. #9

    tack

    tackar så mkt för svaren :lol:

Liknande ämnen

  1. Vilket LNB till vilken ingång på en DiSEqC?
    Av mdredfox8 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-15, 16:39
  2. Nokia 9802s + ca-modul problem
    Av mrlerif i forum Canal Digital
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2004-05-08, 23:49
  3. Vilken typ av CA modul till Nokia 9321 S ?
    Av johawk3 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 20:05
  4. Ny programvara till Nokia 9802S
    Av abloy i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-09, 21:30
  5. 9802s vilken sorts CA modul?
    Av Jeppe i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 10:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss