Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: M-II Strul dött kort

  1. #1

    M-II Strul dött kort

    Hejsan försöker o få liv i ett M-II helt svart efter sista kodnigen förut var det bara några kanaler man inte såg men nu är det svart har en MP3.5 Force 1155S skulle testa o köra M2 Editor men där fatta man ju nada
    får wrong ATR Received 3B 16 18 03 11 02 01 . är det någon som kan berätta hur man ska göra ?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Är det de senaste m2 softet du kör? 190504 ?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3

    M-ii

    Japp har testat det som finns men det är svart ?

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ja... Har du testat att först dra in en äldre version av m2 progget och sen dra in det senaste?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5

    M-ii

    Ja de me har jag gort ! Innan den sista kodningen så gick inte Tv - biljett o några anndra kanaler o nu efter den sissta kodningen är det svart men i CA meyn står det Conax på kort plats A i min Force 1155 S ! Polarens kort går bra i min motagare o det progga jag i min MP 3.5 .

Liknande ämnen

  1. dött original kort för com hem
    Av fujifilm i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-05, 09:07
  2. Boxer Kort i uddevalla allt Helt Dött
    Av DjFreaky i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-29, 01:53
  3. dött org. kort
    Av lella i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss