Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Återställning av nokia 9802s uppgradering.

  1. #1

    Återställning av nokia 9802s uppgradering.

    Var finns poram varan !!! :!: :!:
    :D :D

  2. #2
    :?: :?: Vilken programvara :?:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Pogram varan som man Återställning av nokia 9802s
    Om du som svara inte vet vad jag menar så tycker jag att skriva ett så dåligt jävla skit svar som den mycket duktige och bundrande person som Heter T-bird han går in på en fråga och ger ett annanfråga till den som har lagtut frågan man kan ju undra om denna person kan läsa ell bara slå på tangenterna förfan läs förs och svara sen ställ inte en ny fråga
    hoppas T-bird l

  4. #4
    :shock: Vilken sida har du vaknat på idag? :shock:
    Medlem i 2 dagar och redan vet du allt om mig (eller är du en av dom som redan fått foten en gång)?

    Här är det som på dom flesta andra forum att man tilltalar varandra vänligt och respektfullt, om det inte passar dig så är det bara att låta bli att logga in.

    Du har redan frågat om en 9902 i en annan tråd och om du läst hela den så skulle du inte ha behövt fråga här.
    Det måste vart fler än jag som inte begrep vad du menade för här brukar alla få någon form av svar det är sällan något lämnas obesvarat även om inte problemet löses jämt.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Imponerende at T-bird klarer å holde en hyggelig tone etter dette!!

Liknande ämnen

  1. Uppgradering av gammal 9802S
    Av bjornjon i forum Viasat
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-10, 08:43
  2. Uppgradering av min Nokia 9802S
    Av gollum i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 20:52
  3. Återställning av nokia 9802s uppgradering.
    Av mullemulle i forum Viasat
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 23:43
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-21, 10:08
  5. Återställning av uppgradering?!
    Av LarMat i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-07, 23:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss