Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Undrar

  1. #1

    Undrar

    Behöver lite råd.
    Skall flytta men den nya ägaren vill ha min nokia 9802. Om jag skaffar en ny box får jag då in 3an och det andra på den då eller skall jag skaffa en annan box till honom och ta med mig min gamla till min nya bostad?

    Kan ni tipsa om en billig box om ni tycker att jag skall ta med mig den gamla. Måste en box vara godkänd för att man skall få abbonera på via eller cd utbud

  2. #2
    varför vill han ha 9802n? behåll boxen låt honom skaffa en egen box 9802n är godkänd av viasat och har plats för cd modul.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  3. #3
    Det beror på vad du tänker använda den till. Om du tror att du vill skaffa dej ett riktigt abbonemang på Viasat någon gång så tycker jag att du ska spara den. Om du vet med dej att du aldrig kommer att göra det så ska du köpa en ny. T.ex. en dreambox (kräver mer avancerade datorkunskaper) eller en samsung. De klarar att avkoda viacess men är ju inte godkända av Viasat.

    En annan sak är att Nokian klarar av SATscan motorer vilket bara nokias maskiner gör. O,m du nu vill köp dej en sån motor eller redan har en.

    En bra billig box är 9780s. Är precis som 9802s men endast för viasat.

    Gör det du tycker känns bäst för dig.
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  4. #4
    Funderar på att skaffa mig ett silverabb för barnen vill ha disneychanel + att jag även kör cd via ett m2 kort.

  5. #5
    har du modul så kan du se cd med m2 annars köper du en strong eller triax dom kostar bara 295kr med silver abb dessa boxar är godkända av viasat,och klarar conax +en modul plats kolla www.eklid.se
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  6. #6
    ska du ändå ta ett abb så är det bättre du köper en ny box ex strong8700,triax 354
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Liknande ämnen

  1. Undrar...
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-25, 13:53
  2. undrar
    Av hatte34 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-03, 18:44
  3. En som undrar
    Av helsingborg i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 13:23
  4. Undrar
    Av donjonaso i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-11-16, 00:29
  5. Undrar
    Av taido i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss