Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Matrix

  1. #1

    Matrix

    Hej! Kan man köra cd med en matrix uppgraderad till 108 utan kort om hur går man tillväga.

  2. #2
    Överst på sidan har du en meny. I denna meny hittar du även en SÖK-knapp. Rekommenderar dig att använda den och söka där. Du lär finna ett o annat.

    EN ledtråd för den "late/bekväme": http://www.comhit.net/viewtopic.php?...ghlight=matrix

    Dessutom har du inte preciserat dig vilken sorts Matrix cam du har? Reloaded eller andra?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3

    Matrix Reloaded

    Ja det är som vanligt man ställer en seriös fråga och får svar från en som inte förstår svenska,jag har sökt men inte hittat innan jag frågarn på forumet så mina vänner kan nån med kunskap svara seriöst.OBS inget pnapp snak.

  4. #4
    <..no comments..> Säger inget så har jag inget sagt. :!: :x Det VAR ett seriöst svar. Vilket svensk ord förstod du inte?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. Matrix nds
    Av DrCrypto i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-06, 16:36
  2. Matrix cam
    Av Bobbe1 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 21:52
  3. matrix
    Av kaan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-27, 21:00
  4. Matrix Revolutions
    Av Micko i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-22, 21:41
  5. Matrix modul
    Av NickiBamBam i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-28, 21:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss