Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: En liten snabb fråga...

  1. #1

    En liten snabb fråga...

    Jag har en liten undran om det är någon som vet om ett/flera typ login program som man kan använda sig av med sin kortläsare.
    Om man tex som jag då har en MP 3.5 USB och vill att i stället för den ordinarie login skärmen på xp ska stoppa i ett kort ist elller om man gör både och.. först kort sen loggar in eller vise versa. Finns det någon sån program vara eller lär man plocka fram visual basic manualen å progga det själv. Är nog inga större problem men jag vill att det skall köras som en service på datorn och inte abra ett program som man kan avbryta. Någon som har nått tips.

    PS. Ursäkta ifall stavningen eller gramatiken är lite fel här och där. Är lite smått onykter och en aning trött... men det är ju så det skall vara denna luccevaka :P

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Jag förstår verkligen inte frågan.

  3. #3
    hehe.......inte jag heller

  4. #4
    Han var ju som sagt full.

  5. #5
    Har ni ingen simultanförmåga :lol:

    Tolkar det som att han vill logga in i datorn med ett smartcard.

    Om det nu skulle finnas program för det till "våra" korttyper så måste det vara försäljarnas dröm, eftersom dom inte kunnat påvisa någon annan användning av tomma kort till nått annat än just p-kort
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. en snabb fråga
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-02, 18:40
  2. snabb fråga
    Av armani i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-05-20, 19:51
  3. En snabb liten fråga
    Av IceBird i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-05-17, 06:39
  4. En liten snabb fråga bara...
    Av IceBird i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-03, 19:59
  5. en snabb fråga
    Av madmax1 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-06, 17:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss