Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Tit 4*1

  1. #1

    Tit 4*1

    Tjena! Har nån provat TIT 4*1 key 20-23 för mig går det som hejsan

  2. #2

    4in1

    Var finner man dom filerna :?: :roll:

  3. #3
    Tjena! Du finner dom på JKF.

  4. #4
    JKF?
    DB 7000

  5. #5
    ursäkta mig men vad är JKF

  6. #6
    http://www.google.se/search?hl=sv&q=jkf&meta=

    översta länken. vet inte vad crew gillar om att göra reklam för andra forum. om inte annat kan väl den riktiga länken läggas ut senare
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  7. #7

    Re: Tit 4*1

    Citat Ursprungligen postat av sarik
    Tjena! Har nån provat TIT 4*1 key 20-23 för mig går det som hejsan
    Tjena!jag är lite ny på detta men menar du att det funkar som ett au kort så länge som dom kör på dom inlagda nycklarna?
    I dag så andvänder jag ett MII kort men det är ju lite bökigt med tanke på vad dom (CD) håller på med så jag har tänkt att skaffa ett titt oxå

  8. #8

    Re: Tit 4*1

    Citat Ursprungligen postat av sarik
    Tjena! Har nån provat TIT 4*1 key 20-23 för mig går det som hejsan
    Finns det någon editor som fixar den här 4x1 filen ?

  9. #9
    Tjena! Du behöver inte ha nån editor, 4*1 är INTE ett AU utan att man har 4 Nycklar på kortet i detta fal ett Titanium, Och som svar på vad JKF är så är det inte svårare än stopstop. För att förstå så prova att söka info på en sök motor i ämnet EX, sat,tit m-11,prog,mm altså ta hem se läs kasta lagra info.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av sarik
    Tjena! Du behöver inte ha nån editor, 4*1 är INTE ett AU utan att man har 4 Nycklar på kortet i detta fal ett Titanium,......
    just därför borde det vara bra att ha en editor så att man kan lägga in nya nycklar när dom kommer. Skulle 4x1 var AU så skulle man ju inte behöva editera nycklarna ... eller tänker jag helt fel?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss