Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: upc digital piratkort?

  1. #1

    upc digital piratkort?

    finns det piratkort till UPC's Digitalbox? Borde ju finnas

  2. #2
    kör inte dom kortlöst?

  3. #3
    :roll: :roll: :roll:

    Om man hade bemödat sig prova sökfunktionen, och skrivit in orden upc och piratkort så hade man fått tre träffar. I alla så står där att UPC inte använder kort och att det inte finns någon känd lösning för att titta gratis. Men nu finns det en tråd till om det, som någon annan inte orkar söka efter.

    edit: Ja, jag är allmänt nego idag.

  4. #4
    Har kärringen retat dig i dag frejac ???????????

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    :roll: :roll: :roll:

    Om man hade bemödat sig prova sökfunktionen, och skrivit in orden upc och piratkort så hade man fått tre träffar. I alla så står där att UPC inte använder kort och att det inte finns någon känd lösning för att titta gratis. Men nu finns det en tråd till om det, som någon annan inte orkar söka efter.

    edit: Ja, jag är allmänt nego idag.
    jag är ledsen att dina ack så värdefulla ögon blev tvungna att åse ännu en tråd om UPC, ty att dina ögon inte ska nåt sånt igen är ju av högsta prioritet inte bara för mig utan för resten av sverige...ve och fasa!

    så här är det min vän, orkade inte söka efter det utan hoppades på att nån vänlig själ skulle orka svara. Istället svarar en idiot vars svar inte är till nån nytta för någon.

    Min tråd var ju iaf till nytta för mig och kanske även nån annan, ditt jävla idiotinlägg var inte till nytta för nån så i framtiden kan du väl hålla ditt skittjafs för dig själv din fjant?

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    luffarungen.
    frejac har rätt i det han säger.
    Man ska ALLTID och då menar jag ALLTID söka efter en tidigare ställd fråga.
    Lär dig det.

    På det viset slipper vi dels 1000 upprepade frågor, vi slipper att 999 extra frågor ligger i databasen och tar upp plats, etc etc.

    Sök först, fråga sen.
    Det är en grundregel på ett forum.

    ps. om inte du orkar söka efter ett inlägg, hur f*n kan du tro och tycka att någon ska orka svara på ditt inlägg.

  7. #7
    Dessutom så är chansen stor att man hittar svaret på en gång och behöver inte vänta på att någon ska gå in och svara på ens frågor.

  8. #8
    luffarungen:
    Jag svarade på frågan. Och tänker inte nedlåta mig till personangrepp som somliga andra. Skulle uppskatta en ursäkt, att bli kallad fjant och idiot är inget jag accepterar.

    triax:
    Hehe, bara allmänt neg idag :/ Ingen aning om varför.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    luffarungen:
    Jag svarade på frågan. Och tänker inte nedlåta mig till personangrepp som somliga andra. Skulle uppskatta en ursäkt, att bli kallad fjant och idiot är inget jag accepterar.

    triax:
    Hehe, bara allmänt neg idag :/ Ingen aning om varför.
    ja jag kan hålla med om att personangreppen var lite för hårda. dock håller jag kvar vid min åsikt om att det är lika onödigt att säga "varför har du skrivit ytterligare en sådan här tråd" som att ens skriva tråden. Har man inget vettigt å säga bör man inte säga nåt är ju en bra tumregel å följa, lika bra som "sök innan du frågar".

  10. #10
    Tack.

    I mina ögon så rättfärdigade jag mitt inlägg genom att svara på din fråga. Men nog om det eftersom ämnet är uttömt nu.

Liknande ämnen

  1. piratkort
    Av lasse52 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 13:08
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 13:48
  3. Canal Digital med piratkort???
    Av Zkoldo i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 19:58
  4. [LÖST] hur tillvekrar jag ett canal digital piratkort??
    Av Cihan i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-25, 05:22
  5. [LÖST] Piratkort til Canal Digital med M2 smartcard
    Av ølfis i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 17:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss