Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: ComHems boxar

  1. #1

    ComHems boxar

    Är det någon som har lust att redogöra för dels vilka boxar som funkar med ComHem och vilka som ComHem har godkänt av dessa.

    Jag är ute efter en box som antingen har Componentutgång eller DVI/HDMI samt coaxial eller optisk ljudutgång.

    Jag antar att någon sådan box inte existerar än, men är det någon som vet om det är något på gång?

    MVH

  2. #2
    Det blev ju en rackarns ruljans på den här tråden... :lol:

    Och jag som i min enfald trodde att jag skulle få lite recensioner på hur väl lite olika boxar fungerar och vilka nya boxar som det skulle kunna vara värt att byta upp sig till. Det borde vara många med mig som häckar på gamla sagem-boxar som enligt mig är rätt värdelösa, både användarmässigt och teknikmässigt.

    Kom igen nu och dela med er av erfarenheterna, ni som har nyare boxar.

    MVH

  3. #3
    Samsung har en box och Humax har en med HDD...finns på Expert

  4. #4
    Fick min nya box idag, det är en humax box från comhem. antar att du ska koppla till plasma eller Projektor, jag har min box kopplad via e nsvart-vga kontakt till projjens vga uttag.. Det blir kalasbild och boxen har stöd för Digitalt ljud med optisk utgång.

    // M

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Mangeman
    Fick min nya box idag, det är en humax box från comhem. antar att du ska koppla till plasma eller Projektor, jag har min box kopplad via e nsvart-vga kontakt till projjens vga uttag.. Det blir kalasbild och boxen har stöd för Digitalt ljud med optisk utgång.

    // M
    Törs man önska att du lägger upp lite bilder så man få skåda framsida och baksida på boxen och bildresultatet på din bildvisare?

  6. #6
    Jag fick också min box från comhem idag och den var också humax.
    När jag stoppa in kortet så såg jag att jag har alla kanaler inkl. canal + och tv 1000. Jag antar väl att det bara är reklam men jag undrar hur länge dom kanalerna kommer finnas kvar? Nån som vet?

  7. #7
    2 veckor ligger dom gratis.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    62
    Tackad
    2 gånger
    Jag förmodar att du redan skaffat dig en box, men annars kolla in Dreambox 500c.

    Den klarar cardsharing också eftersom den är linuxbaserad.

    SPDI/F Interface for digital bit stream out (AC-3 ljudutgång/ DTS)

    Compositsignalerna ska gå att få ut från scartkabeln.

Liknande ämnen

  1. Skillnad på comhems sagem-boxar?
    Av Nos i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 15:07
  2. comhems bredband?
    Av offndr i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 07:38
  3. Comhems köpbox är den ok????
    Av Rover i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-09-18, 18:05
  4. ComHems nya boxar
    Av HexMex i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-04, 14:15
  5. Comhems nya box
    Av Stridis i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-12, 17:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss