Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Sony Ericsson Z200

  1. #1

    Sony Ericsson Z200

    Nån som vet hur man kan få ringsignalen att ringa längre?
    Just nu ringer ringsignalen ca15 sekunder innan den slutar ringa och den som ringer får höra att jag inte kan svara osv. Riktigt jobbigt, när man inte hinner fram till telefonen på 15 sekunder!

    Går det ens att få ringsignalen ringa längre? och hur gör man det?

    Tacksam för hjälp!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    jepp det går.
    Ändra bara vidarekopplingen, så att den kommer senare, till röstbrevlådan.
    Vet tyvärr inte riktigt hur man gör på en Sony Ericsson Z200, men kolla lite i menyn efter "Vidarekoppling" och till röstbrevlåda, så borde du kunan ändra där!

  3. #3
    Har du t.ex vodafon så ring kundtjänst och be dom ändra tror det är max 30 sek.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  4. #4
    Har inte löst problemet fortfarande

    Z200 är min mors mobil, jag själv har T65 och den ringer ca40 sekunder och jag har aldrig ställt in hur länge den ska ringa eller nåt. Skumt är det.
    Det är Vodafone kontant på båda.

    T65 är ju mono- och Z200 har ju polyfonisk ringsignal, har det nåt med saken att göra?

    Får kanske kontakta Ericsson eller Vodafone då?
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Har du försökt leta efter vidarekoppling i menyn?
    I manualen står det följande om vidarekoppling:
    "Samtal -> Hantera samtal -> Vidarekoppla -> Välj samtalskategori och vidarekopplingsalternativ (Inget svar) för din del" - sen typ aktivera, och du borde kunna ändra tiden där någonstans.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    Har du försökt leta efter vidarekoppling i menyn?
    I manualen står det följande om vidarekoppling:
    "Samtal -> Hantera samtal -> Vidarekoppla -> Välj samtalskategori och vidarekopplingsalternativ (Inget svar) för din del" - sen typ aktivera, och du borde kunna ändra tiden där någonstans.
    Jag gör precis som du säger
    "Samtal -> Hantera samtal -> Vidarekoppla -> Välj samtalskategori och vidarekopplingsalternativ (Inget svar) för din del" - sen typ aktivera"

    när jag trycker aktivera så visar den ett nummer(röstbrevlådan är det nog) -> jag bekräftar -> sen säger den att det är aktiverat! och där tar det slut! Ingenstans står det att man kan ändra tiden eller ändra nåt annat för den delen.

    Ska jag kontakta Ericsson eller Vodafone nu?
    om det nu inte finns fler tips!? ops:
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    hmm har även för mig att man ska kunna ringa ett nummer för att förlänga signalen...

  8. #8
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Testa ring:

    **61*telnrtilldintele*11*30#

    Då får du förhoppningsvis en fördröjning på 30 sekunder.

  9. #9
    interessant nog så ringer det 20 sekunder nu, istället för 15. Vet ej vad det beror på.

    testade
    **61*0701234567*11*30#

    telefonen säger samtal spärrat

    några andra ideer?
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  10. #10
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Ring supporten! :P

Liknande ämnen

  1. Sony Ericsson W810i Svart
    Av magnus i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 19:53
  2. Sony Ericsson Z600
    Av Reddevil i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-25, 21:14
  3. Sony-Ericsson T630
    Av Pz007 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-03, 21:56
  4. Sony Ericsson P800 & Siemens Sx1
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-06, 19:34
  5. Sony ericsson t 200
    Av Falcon2000 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss