Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Göra om MII/Opos 1.03 os till MII/Opos 1.05 os

  1. #1

    Göra om MII/Opos 1.03 os till MII/Opos 1.05 os

    Går det att göra om sitt MII kort som jag konverterat till Opos 1.03 OS till ett Opos 1.05 OS?

    Isåfall hur.. Eftersom med ett 1.05 OS så är utbudet mkt större och updates kommer dagligen.
    För visst är OposCWupdate210406.zip till Opos 1.05

    Jag laddade ner updates till 1.03 på Satkey hemsida men tydligen så har dom slutat med att lägga upp update filer till opos 1.03.. Nån annan sida som lägger upp updaten till detta OS kanske?

    Gozosat verkar va nere oxå tråkigt nog

    Har en Samsung 9500AY inga moduler, ett MII kort som e koverterat till Opos 1.03 o ett titanium kort.
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  2. #2

    Re: Göra om MII/Opos 1.03 os till MII/Opos 1.05 os

    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Går det att göra om sitt MII kort som jag konverterat till Opos 1.03 OS till ett Opos 1.05 OS?

    Isåfall hur.. Eftersom med ett 1.05 OS så är utbudet mkt större och updates kommer dagligen.
    För visst är OposCWupdate210406.zip till Opos 1.05

    Jag laddade ner updates till 1.03 på Satkey hemsida men tydligen så har dom slutat med att lägga upp update filer till opos 1.03.. Nån annan sida som lägger upp updaten till detta OS kanske?

    Gozosat verkar va nere oxå tråkigt nog

    Har en Samsung 9500AY inga moduler, ett MII kort som e koverterat till Opos 1.03 o ett titanium kort.
    Om du menar filen "opos 1.03, 6 in 1 conax" det finns inget , orsak : keychange !

  3. #3
    Om det är D+ du saknar så är det svart i rutan på alla plattformar inte bara Opos 1.03.
    Det är inte bara en keychange utan ett helt byte av ROM version om fattat det rätt :shock:

    Finns heller inga kända sätt att konvertera till 1.05. :-(
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Ja dels D+ men sen med 1.05 så kan man få ett större utbud. Så som Digiturk o några fler än med 1.03an.

    Är osäker om polska Cyfra + och Polsat funkar med 1.05 men har för mig att så var fallet.

    Börjar lacka ordentligt på gamla Samsungen.. dags för en DB o det riktigt snart!
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

Liknande ämnen

  1. Att konvertera KNOTCARD till Opos?
    Av caturro71 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 11:21
  2. Att konvertera M II till Opos?
    Av Anders_79 i forum Övrigt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 20:43
  3. m2 to opos hur ?
    Av catlak i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 14:21
  4. OPOS fil
    Av tonu i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 13:50
  5. opos
    Av hello i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-06, 18:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss