Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: discovery kanalerna?

  1. #1

    discovery kanalerna?

    Good morgon!

    testade köra "sk" men antigen är jag blind eller så är jag morgontrött men hittade inget svar!

    efter 1år uppehåll tänkte jag ta dicovery paket (den med sciens,history och dyl) men på C+ hemsidan fans den inte att välja längre!! är dom bortta? det fans bara "originalet" kvar!

    kikade på disc hemsidan så där fins allt möjligt skoj bla disc military! hur kan man få dessa?

    mnh

    Jan
    ....im not lost, im on adventure.....

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    har för mig om plockat bort discovery science och civil eller vad det var... det är iaf 2 kanaler som är borta...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    har för mig om plockat bort discovery science och civil eller vad det var... det är iaf 2 kanaler som är borta...
    Det stämmer, jag var idag i kontakt med cd och dom sa att science och civilisation är bortplockade. :-(
    Det konstiga är att när jag försöker få in dom kanalerna står det att jag ej har behörighet men jag kan se textremsan rulla i nederkant. :?

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    det är för att texttv funkar fortfarande på kanaler man inte kan se...
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  5. #5
    Konstigt att dom tagits bort ur det svenska utbudet men i Finland kan man ännu beställa science och civilisation. Kanske därför textremsan syns

    Cray-C

  6. #6
    Hej
    Hade kontakt med CD kundtjänst and detta och fick detta till svar.
    "Denna abonnemangsform är tyvärr borttagen, däremot kommer dessa
    discoverkanaler ingå i en annan abonnemangsform under 2006, detta är
    dock ej helt klart, utan mer info kommer inom kort."

    Mvh
    Micgyver
    Ingenting är omöjligt
    Det omöjliga tar bara lite längre tid.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Micgyver
    "Denna abonnemangsform är tyvärr borttagen, däremot kommer dessa
    discoverkanaler ingå i en annan abonnemangsform under 2006, detta är
    dock ej helt klart, utan mer info kommer inom kort."
    Precis vad jag också hört. Dessa Discovery-kanaler är borta just nu men när Canal Digital lanserar nya abonnemangsformer nästa år går det åter att abonnera på dem. Spännande att se vad de hittar på för nya abonnemang. Hoppas att det kommer fler kanaler och att man kan abonnera på enabrt den genre man vill se.

  8. #8
    ok!

    tack för svaren! mitt C+ abb har inte funkat sedan 17/1.....har 4:n genom marksända och 5 tittar jag inte sällan på! men nu efter 1 års uppehåll vore kanske kul att ta fam abb igen! men verkar som att det lönar sig att vänta till 2006 iaf! Her ju C+ finland kjag kan glo på......!

    det där med defekt abb...fick ett nytt kort men min dekoder/na digiality och strong 8700 vägrar visa bild. C+ "skulle återkomma" men har inte än hört av sig!

    =))


    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  9. #9

    Jag tog abb igår

    jag tog motvillig aett abb igår och då fanns dessa kanaler med
    (två första veckorna skulle jag tro)
    BOJJE

  10. #10
    Hej
    jag teknade nyss abonnemang och då fick jag in samtliga discovery kanaler under de två första veckorna, de två första veckorna var provtid för allakanaler.

Liknande ämnen

  1. Discovery problem
    Av Deas i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-09-03, 11:30
  2. Discovery
    Av korden i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 20:34
  3. nya tmb o Discovery...Problem!
    Av Toyen i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 20:43
  4. discovery
    Av station1 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-17, 20:13
  5. discovery sci
    Av xzenon i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-25, 22:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss