Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Uppgradering av CDs HD mottagare

  1. #1

    Uppgradering av CDs HD mottagare

    Någon som vet NÄR under detta dygn 1feb som uppgraderingen av mjukvaran av CDs HD box kommer att göras. Klockan är ju 20.30 nu så om de ska hålla vad de lovat så bör det ske snart.

  2. #2
    ring och fråga , antagligen kommer dom med nån undanflykt...

  3. #3
    J-vla apor! CD alltså, nu blir det ingen uppgradering på låååååånng tid för möjligheten att ta in flera satelliter än Thor. Borde anmälas!
    Tjejen jag pratade med meddelade att bara text tv funktionen uppgraderats och inget annat, kanske skulle EPGn komma att uppgradera senare i Feb, inget bestämt!. Men ett löfte då kära CD?
    Vidare så kommer som sagt inte möjligheten finnas att ta in tex Astra eller Sirius på deras j-vla skit prototyp box på en överskådlig framtid. CD har hela tiden lovat guld och gröna skogar 1feb, men vad fick vi, TEXT TV! Fy F-N!
    Tur att jag inte är bunden i något långt abb. hos dem. För tro på vad CD lovar är inget värt.
    Väldigt väldigt besviken på dem

    Ha det

  4. #4
    Spidde
    Gäst
    Som vanligt så lovas det för att få kunder men sen blir det bara skit.

  5. #5
    Ja det var det! O alla viasat kunder klagar o vill byta till CD. Men i själva verket är båda samma shiit.

  6. #6
    För lite konkurrens i detta land, vad det gäller ALLT, tyvärr. DDR Sverige är INTE ett minne blott, finns där och ser till att vi köper Sverige pumpen, Sverige paketet, Sverige hit och dit. Låter som jag inte gillar mitt land, FEL, bara det att det sägs ifrån på skarpen för lite, daltas för mycket.
    Oj vad fillo jag blev, men ack så rätt jag har, ännu en gång tyvärr.

  7. #7
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    sopranos11 skönt att höra, i alla fall någon som inte tycker att sverige är så demokratiskt. Sken demokrati har vi.

    Och jag ger inte ett rött öre för politiker, oavsett parti eller färg. Kålsupare allihopa.

    Lovar runt, håller tunt. Same shit as always.

    Kan du inte köra med en annan HDTV box eller måste man köra med CDs box ? Borde ju gå utan större problem.

    Cam moduler finns ju om man behöver en sådan tror jag.

  8. #8
    Modulen har inte med saken att göra, det är tunern som skapar bilden.

    När det gäller satellit så ska den klara DVB-S2
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ibi
    Ja det var det! O alla viasat kunder klagar o vill byta till CD. Men i själva verket är båda samma shiit.
    Åja, CD har ju i alla fall bra kanaler (till skillnad från Viasat). Att de sedan inte är så bra på HDTV är väl inget skäl att vara nöjd med Viasat...

    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof
    Kan du inte köra med en annan HDTV box eller måste man köra med CDs box ? Borde ju gå utan större problem.
    Ett problem är väl att det inte finns så många att välja bland på marknaden (än så länge).

  10. #10
    Vilka är de kanaler som är brå hos CD?

Liknande ämnen

  1. Uppgradering av box
    Av mikaelhede i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-14, 20:03
  2. uppgradering av thomson mottagare??
    Av mr janne i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-20, 07:52
  3. infinity usb uppgradering
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-12, 18:59
  4. Force-uppgradering
    Av frejac i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-15, 14:39
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss