Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: ljudfilsproblem

  1. #1

    ljudfilsproblem

    hej,köpte idag ett par låtar från cdon.com,laddade ned dom och spelade upp dom i windows media player funkade bra men det går ej att bränna dom eller att föra över dom till mobil,har kollat på egenskaper där står det att dom har licens och att det ska gå att bränna dom men det går ej.undrar om det finns nåt program att gå runt licenserna för dom verkar inte funka?

    mvh anders
    west ham

  2. #2
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Bränn dem med ex. XcdRoast i Linux, det programmet skiter i "licenser" osv. Funkar perfekt.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  3. #3
    Har inte vi sagt åt dig att sluta komma med dina Linux program när folk inte frågar om det?

    Hur menar du att det skulle funka där förresten? Har XcdRoast inyggt stöd för att knäcka krypterade WMA filer?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Frågan som var " Finns det något program ..." Och det svarade jag på. Och JA XcdRoast fixar det mesta, prova själv om du vågar ! Men du kanske fastnar i min värld då :-}
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  5. #5
    Frågar folk efter program och de säger att de kör Windows finns det ingen anledning att föreslå Linux program och det har jag sagt åt dig innan.

    Läser man på XcdRoasts hemsida så framgår det att dom inte ens är klara med mp3/Ogg Vorbis support än och WMA nämns inte. De har dessutom ingen koll på saker för dom säger OGG support. :roll:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  6. #6
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    west ham kolla på CDONs hemsida om det finns någon information eller hjälp där. Det kanske står hur man ska göra och vilka program som stöds.

    Kolla även om det står att filerna ska gå att brännas på skiva om man så vill.

    Om det inte finns någon hjälp tycker jag du ska ta kontakt med cdon och höra med dom vad som verkligen gäller för låtar man köper från dem och laddar ner.

  7. #7
    Informationen finns här CDON
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss