Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Funcardbrännare

  1. #1

    Funcardbrännare

    ops: Hej! Är en nybörjare som köpt en funcardbrännare (tips av en kompis). Har hört talas om Slipstream och undrar därför vad jag behöver för grejer för att få mitt funcard att funka. Hur kan jag läsa av fungerande kort? Jag har läst många inlägg, men det är svårt att fatta när jag inte är så´insatt i termerna ännu. Vilket är det enklaste sättet att börja på? Många frågor på samma gång... :wink:

  2. #2

    En fråga till...

    Kanske inte är rätt ställe för frågan, men jag vill passa på när jag är i farten. Vad menas med remoteuppdatera och vad krävs för att det ska fungera? Jag har en Nokia 212T. :?

  3. #3
    Remoteuppdatera=byta kod med fjärrkontrollen
    För att göra slipstream behövs förutom brännare och Funcard,
    ett orginalkort,gärna eget,eftersom hela kortidentiteten används.
    Sedan är det att ladda hem programmet Slipstream från filsida och
    läsa guiden hur man gör.Sedan återkommer du med det som är oklart.

  4. #4

    En till

    En kompis har ett orginalkort med hela utbudet :roll: , kan jag inte använda det? Om inte: varför? Hur ska jag använda orginalkortet?

Liknande ämnen

  1. funcardbrännare
    Av putte_p i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-05-05, 20:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss