Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Inspelnings problem

  1. #1

    Inspelnings problem

    Inspelnings problem

    När jag försöker att spela in i nätverk HDD (cifs mount) via EPG fungerar det inte. Jag gör följande trycker på röd knap för att få upp EPG sedan går jag till program som jag vill spela in och trycker på blå knap kommer upp en ryta der det står tiderna trycker på grön för att godkänna. Sedan ser man en liten klocka i det programmet som man har valt för att spela in, men det går inte i gång ändå. Medan om jag väljer manuellt dvs. att trycka på fjärkontrollen och starta inspelningen direkt då går det att spela in utan problem. Dreambox 7020, image har provat med både gemini 4,0 och nu har jag installerat bara för att testa senaste Pli men utan resultat.

    Tack på förhand
    DREAMBOX 7020 Si ¤ Gemini 4.6 ¤ CCcam 2.1.4 ¤ Motor & Triax 88 ¤

  2. #2
    Låter mysko. Det kan inte vara så enkelt att din klocka går fel (dvs datum tid på boxen är fel) ? Det är nog inte EPG'n som strular utan något annat.... Jag har iofs en 7025:a så jag är ute på hal is.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av whinner Visa inlägg
    Låter mysko. Det kan inte vara så enkelt att din klocka går fel (dvs datum tid på boxen är fel) ? Det är nog inte EPG'n som strular utan något annat.... Jag har iofs en 7025:a så jag är ute på hal is.
    Nej då klockan går bra, tyvärr det är inte det som är felet
    DREAMBOX 7020 Si ¤ Gemini 4.6 ¤ CCcam 2.1.4 ¤ Motor & Triax 88 ¤

Liknande ämnen

  1. inspelnings/tuner - problem med 7025
    Av culo i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 18:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss