Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: EPG i Sagem ITD62 försvinner!

  1. #1

    Question EPG i Sagem ITD62 försvinner!

    När jag gör kanalsökning så försvinner programguiden ibland, men nu går det inte att få tillbaka den:evil:. Jag har gjort ominstallation och kanalsökningar flera gånger, men det hjälper inte. Är det någon som har en aning om vad det beror på och vad man ska göra för att få tillbaka guiden? Kan tillägga att vi hade två likadana boxar förut och guiden försvann och kom tillbaka vid samma tillfällen(vid kanalsökning) på båda boxarna. Det gjorde att jag misstänkte att Boxer skickade ut felaktiga signaler ibland, men de säger att felet ligger i boxen. Finns det någon expert här:lol: som kan hjälpa mig?
    Tack på förhand!
    Mvh. Anders.

  2. #2

    Exclamation

    Citat Ursprungligen postat av Anders E. Visa inlägg
    När jag gör kanalsökning så försvinner programguiden ibland, men nu går det inte att få tillbaka den:evil:. Jag har gjort ominstallation och kanalsökningar flera gånger, men det hjälper inte. Är det någon som har en aning om vad det beror på och vad man ska göra för att få tillbaka guiden? Kan tillägga att vi hade två likadana boxar förut och guiden försvann och kom tillbaka vid samma tillfällen(vid kanalsökning) på båda boxarna. Det gjorde att jag misstänkte att Boxer skickade ut felaktiga signaler ibland, men de säger att felet ligger i boxen. Finns det någon expert här:lol: som kan hjälpa mig?
    Tack på förhand!
    Mvh. Anders.
    Ingen som vet något?
    Mvh. Anders.

Liknande ämnen

  1. sagem itd62 mot sagem idt64.
    Av hendrik00 i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 20:10
  2. sagem itd62
    Av ynot i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 17:32
  3. [LÖST] Allt om nya Sagem ITD62..
    Av digitv i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 23:28
  4. Nya Sagem ITD62.
    Av prutten i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 22:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss